Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 903191

Dobar dan, kako ste?


Brajković, Lovorka
Dobar dan, kako ste? // Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!, Rijeka, Book of Abstract
Rijeka, Hrvatska, 2017. str. 20-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 903191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dobar dan, kako ste?
(Good day, how are you?)

Autori
Brajković, Lovorka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!, Rijeka, Book of Abstract / - , 2017, 20-20

Skup
Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!Helath for All!

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 11.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
komunikacija, komunikacijske vještine, suradni odnos
(communication, communication skills ; collaborative relationship)

Sažetak
Komunikacija, općenito gledajući, predstavlja razmjenu informacija putem različitih znakovlja, verbalnih i neverbalnih, uključujući sve procedure kojima ljudi utječu jedni na druge. Komunikacijom razmjenjujemo misli, osjećaje i informacije s ciljem stvaranja odnosa, ovisno o kontekstu komuniciranja. Svaka profesija u svom svakodnevnom radu uključuje osobitosti komunikacijskog procesa. No, u pomažućim strukama, komunikacija i komunikacijske vještine zauzimaju iznimno važno mjesto. Komunikacija je u zdravstvenom sustavu fundamentalna vještina jer je povezana s terapijskim ishodom, zadovoljstvom liječenjem i tretmanom, suradnjom i suradnim odnosom bolesnika i zdravstvenog profesionalca. Višegodišnje iskustvo odnosno talentiranost nisu dovoljni u uspostavi dobrog komunikacijskog procesa između bolesnika, obitelji i članova zdravstvenog tima. Jedino sustavnim učenjem i uvježbavanjem možemo usvojiti ovu važnu vještinu koja omogućava stvaranje odnosa, uspostavu povjerenja, stvaranje suradljivosti i koja omogućava da se bolesnik i zdravstveni profesionalac dobro osjećaju u svojoj trenutačnoj ulozi. Komunikacijski uspješni zdravstveni profesionalci mogu prepoznati potrebe bolesnika, uzimajući u obzir njegove tjelesne, emocionalne, socijalne i duhovne potrebe, stvarajući smislene i dobre odnose s različitim strukturama bolesnika u različitim situacijama, temeljeći svoj odnos na razumijevanju i poštivanju ljudskog dostojanstva. Još od doba Hipokrata postoji svjesnost snage zdravstvenog profesionalca kao lijeka te da „ljubaznost“ može biti korisna za bolesnika. Stoga, investiranjem u usvajanje dobrih komunikacijskih vještina ne samo da pomažemo bolesniku već i nama samima kao profesionalcima da se osjećamo dobro i kompetentno u tom zamršenom odnosu bolesnik – profesionalac.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lovorka Brajković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajković, Lovorka
Dobar dan, kako ste? // Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!, Rijeka, Book of Abstract
Rijeka, Hrvatska, 2017. str. 20-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Brajković, L. (2017) Dobar dan, kako ste?. U: Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!, Rijeka, Book of Abstract.
@article{article, author = {Brajkovi\'{c}, Lovorka}, year = {2017}, pages = {20-20}, keywords = {komunikacija, komunikacijske vje\v{s}tine, suradni odnos}, title = {Dobar dan, kako ste?}, keyword = {komunikacija, komunikacijske vje\v{s}tine, suradni odnos}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brajkovi\'{c}, Lovorka}, year = {2017}, pages = {20-20}, keywords = {communication, communication skills, collaborative relationship}, title = {Good day, how are you?}, keyword = {communication, communication skills, collaborative relationship}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font