Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902306

Fotografija kao sredstvo komunikacije - medijski prikazi stvarnosti


Kaić, Petra
Fotografija kao sredstvo komunikacije - medijski prikazi stvarnosti, 2017., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 902306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fotografija kao sredstvo komunikacije - medijski prikazi stvarnosti
(Photography as an instrument of communication - media review of reality)

Autori
Kaić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
42

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
Fotografija ; Prikaz ljepote ; Rodni stereotipi ; Objektivizacija ženskog lika ; Djeca u medijima ; Zaštita privatnosti ; Večernji list ; Jutarnji list ; 24 sata
(photography ; portrayal of beauty ; gender stereotypes ; objectivization of female image ; children in the media ; protection of privacy ; Večernji list ; Jutarnji list ; 24 sata)

Sažetak
Rad sadrži kratku povijest fotografije u hrvatskoj i svijetu s naglaskom na njenu ulogu u novinarstvu. Cilj rada bio je ispitati prisutnost rodnih i spolnih stereotipa, seksizma i objektivizacije žena, kao i slučajeve u kojima se krši privatnost djece na fotografijama objavljenim u najčitanijim hrvatskim dnevnim novinama - 24 sata, Jutarnji list i Večernji list u razdoblju od mjesec dana. Kvantitativnim istraživanjem nastojalo se utvrditi o kojim stereotipima je riječ, u kojim novinama prevladavaju i u kojoj mjeri se pojavljuju, te koliko zapravo dnevne novine krše privatnost djece i objavljuju njihove fotografije bez da su im novinari i urednici na bilo koji način zaštitili identitet. Analiza za potrebe ovog rada obuhvatila je ukupno 79 izdanja dnevnih novina i 12 570 fotografija, a pokazala je da su stereotipi prisutni u svim dnevnim novinama, s time da najviše stereotipnih prikaza žena dominira u 245 sata, dok je identitet djece najčešće otkriven u Večernjem listu koji u najvećoj mjeri objavljuje vijesti vezane uz djecu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kaić, Petra
Fotografija kao sredstvo komunikacije - medijski prikazi stvarnosti, 2017., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Kaić, P. (2017) 'Fotografija kao sredstvo komunikacije - medijski prikazi stvarnosti', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kai\'{c}, Petra}, year = {2017}, pages = {42}, keywords = {Fotografija, Prikaz ljepote, Rodni stereotipi, Objektivizacija \v{z}enskog lika, Djeca u medijima, Za\v{s}tita privatnosti, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list, 24 sata}, title = {Fotografija kao sredstvo komunikacije - medijski prikazi stvarnosti}, keyword = {Fotografija, Prikaz ljepote, Rodni stereotipi, Objektivizacija \v{z}enskog lika, Djeca u medijima, Za\v{s}tita privatnosti, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list, 24 sata}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kai\'{c}, Petra}, year = {2017}, pages = {42}, keywords = {photography, portrayal of beauty, gender stereotypes, objectivization of female image, children in the media, protection of privacy, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list, 24 sata}, title = {Photography as an instrument of communication - media review of reality}, keyword = {photography, portrayal of beauty, gender stereotypes, objectivization of female image, children in the media, protection of privacy, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list, 24 sata}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font