Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 900752

Socijalni aspekti kurikuluma cjelodnevne škole


Rattinger, Marija
Socijalni aspekti kurikuluma cjelodnevne škole, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 900752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalni aspekti kurikuluma cjelodnevne škole
(Social aspects of extended-day school curriculum)

Autori
Rattinger, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.06

Godina
2010

Stranica
209

Mentor
Hrvatić, Neven

Ključne riječi
kurikulum cjelodnevne škole ; odgoj ; socijalni aspekt ; socijalne vještine ; socijalne kompetencije
(extended-day school curriculum ; education ; social aspect ; social skills ; social competences)

Sažetak
Suvremeno društvo stavlja pred odgojno-obrazovni sustav velike izazove, prema promjenama koje idu u susret i društvu i učenicima. Od škole se očekuje da djeluje na cjeloviti razvoj učenika i potiče razvoj kompetencija potrebnih za život. Neizostavan dio nacionalnog kurikuluma mora biti kurikulum cjelodnevne škole u kojoj djeca, učenici uz nastavu provode dio dana u igri i kroz suradnju sa svojim vršnjacima razvijaju socijalne vještine i stječu potrebne kompetencije. Ovim smo radom proučavali teorijske postavke o mogućem utjecaju cjelodnevne škole na razvoj socijalnih vještina kod učenika. U empirijskom smo dijelu, pomoću upitnika, ispitali stavove i mišljenja učitelja i roditelja učenika o organizacijskom i socijalnom aspektu cjelodnevne škole. Rezultati pokazuju da veliki broj učitelja i roditelja smatra da se produžavanjem školskog radnog dana učenika, koji je u skladu s radnim vremenom roditelja, stvaraju uvjeti za bolje odgojno djelovanje škole. Djeca su manje prepuštena sama sebi i/ili „ulici“ i kvalitetnije provode slobodno vrijeme. Boravkom u školi (u slobodno vrijeme) stvaraju se situacije u kojima dijete na prirodan način stječe socijalne vještine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rattinger, Marija
Socijalni aspekti kurikuluma cjelodnevne škole, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Rattinger, M. (2010) 'Socijalni aspekti kurikuluma cjelodnevne škole', magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rattinger, Marija}, year = {2010}, pages = {209}, keywords = {kurikulum cjelodnevne \v{s}kole, odgoj, socijalni aspekt, socijalne vje\v{s}tine, socijalne kompetencije}, title = {Socijalni aspekti kurikuluma cjelodnevne \v{s}kole}, keyword = {kurikulum cjelodnevne \v{s}kole, odgoj, socijalni aspekt, socijalne vje\v{s}tine, socijalne kompetencije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rattinger, Marija}, year = {2010}, pages = {209}, keywords = {extended-day school curriculum, education, social aspect, social skills, social competences}, title = {Social aspects of extended-day school curriculum}, keyword = {extended-day school curriculum, education, social aspect, social skills, social competences}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font