Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 898817

Uključivanje korisnika osnovne škole Cvjetno naselje u projektiranje školskog dvorišta


Bunjak-Pajdek, Ivana
Uključivanje korisnika osnovne škole Cvjetno naselje u projektiranje školskog dvorišta, 2015., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 898817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključivanje korisnika osnovne škole Cvjetno naselje u projektiranje školskog dvorišta
(Users involvement of Elementary school Cvjetno naselje in designing the schoolyard)

Autori
Bunjak-Pajdek, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.07

Godina
2015

Stranica
92

Mentor
Pereković, Petra

Ključne riječi
školsko dvorište, OŠ Cvjetno naselje, nastava na otvorenom, igra, dječji crteži/tlocrti, participativno projektiranje
(schoolyard, Grade school Cvjetno naselje, outdoor learning, playing, children drawings/drawing map, participatory design)

Sažetak
Ovaj rad se fokusira na funkcionalnost, uređenost, korištenje i namjenu dvorišta osnovnih škola. Školska dvorišta su često zanemarena u samom procesu projektiranja i organizacije školske parcele, te ne zadovoljavaju potrebe njegovih korisnika. Nužno je obnoviti i poboljšati postojeća školska dvorišta, no pitanje je kako i na temelju kojih pretpostavki i ciljeva. Kao mogući odgovor nameće se bottom up pristup te metoda participativnog projektiranja. Kako bi što točnije definirali nove sadržaje i funkcije dvorišta moramo direktno uključiti njegove krajnje korisnike. Uključivanje učenika i zaposlenika trebalo bi krenuti od samog početka analiziranja i projektiranja, a ne tek na kraju pri izvedbi koja se često svodi na kozmetičke zahvate. U radu su postavljene smjernice i opći uvjeti školskog dvorišta, dok je konkretan primjer participativnog projektiranja i prijedlog uređenja dvorišta izrađen s učenicima i zaposlenicima OŠ Cvjetno naselje. U sklopu istraživanja, provedena je radionica s učenicima i intervjui sa zaposlenicima. Dobiveni rezultati pokazali su da svi priželjkuju promjene, učenici više u vidu novih sadržaja, dok zaposlenici više u smjeru estetskih zahvata. Kako bi se uvidjele razlike ovakvog pristupa naspram analitičkog projektiranja dobiveni rezultati prijedloga preuređenja dvorišta OŠ Cvjetno naselje kompariran je s prijedlogom nastalim u sklopu mog prošlog diplomskog rada „Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji“, izrađenog na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, na Odsjeku za pedagogiju 2013.godine.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Petra Pereković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bunjak-Pajdek, Ivana
Uključivanje korisnika osnovne škole Cvjetno naselje u projektiranje školskog dvorišta, 2015., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Bunjak-Pajdek, I. (2015) 'Uključivanje korisnika osnovne škole Cvjetno naselje u projektiranje školskog dvorišta', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjak-Pajdek, Ivana}, year = {2015}, pages = {92}, keywords = {\v{s}kolsko dvori\v{s}te, O\v{S} Cvjetno naselje, nastava na otvorenom, igra, dje\v{c}ji crte\v{z}i/tlocrti, participativno projektiranje}, title = {Uklju\v{c}ivanje korisnika osnovne \v{s}kole Cvjetno naselje u projektiranje \v{s}kolskog dvori\v{s}ta}, keyword = {\v{s}kolsko dvori\v{s}te, O\v{S} Cvjetno naselje, nastava na otvorenom, igra, dje\v{c}ji crte\v{z}i/tlocrti, participativno projektiranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjak-Pajdek, Ivana}, year = {2015}, pages = {92}, keywords = {schoolyard, Grade school Cvjetno naselje, outdoor learning, playing, children drawings/drawing map, participatory design}, title = {Users involvement of Elementary school Cvjetno naselje in designing the schoolyard}, keyword = {schoolyard, Grade school Cvjetno naselje, outdoor learning, playing, children drawings/drawing map, participatory design}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font