Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897595

Korištenje bajkama u nastavi


Bubić, Andreja; Koludrović, Morana; Vuković, Valentina
Korištenje bajkama u nastavi // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. str. 5-5 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 897595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje bajkama u nastavi
(The use of fairytales in teaching)

Autori
Bubić, Andreja ; Koludrović, Morana ; Vuković, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice / - , 2017, 5-5

Skup
11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
bajka, dijete, stav, čitanje, emocionalna kompetentnost
(fairytale, child, attitude, reading, emotional competence)

Sažetak
Književnost je jako važna za djecu, pri čemu bajke, njezin sastavni dio, potiču kreativnost, razvijaju maštu, uče djecu razlikovati dobro i zlo te upućuju na važnost pozitivnih osobina kao što su upornost, marljivost, poslušnost i slično. S obzirom na njihovu važnost u životu djece, provedeno je istraživanje stavova budućih nastavnika prema bajkama. Naime, cilj istraživanja bio je ispitati stavove studenata društvenih i humanističkih znanosti prema utjecaju bajki na djecu te važnosti njihova uključivanja u odgojno-obrazovne procese. Pritom je ispitana povezanost vlastitih iskustava studenata s bajkama, stavova o važnosti bajki za djecu, stavova o ulozi bajki i učitelja u školi, akademskog uspjeha i emocionalne kompetencije studenata. Dobiveni rezultati pokazali su kako studenti imaju pozitivan stav prema bajkama koji je povezan s vlastitim iskustvima, emocionalnom kompetentnosti studenata i percepcijom nastavnika. Ovi nalazi mogu se iskoristiti u planiranju budućih istraživanja i odabiru metoda poučavanja studenata korištenju bajkama u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)

Avatar Url Andreja Bubić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bubić, Andreja; Koludrović, Morana; Vuković, Valentina
Korištenje bajkama u nastavi // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. str. 5-5 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Bubić, A., Koludrović, M. & Vuković, V. (2017) Korištenje bajkama u nastavi. U: Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Bubi\'{c}, Andreja and Koludrovi\'{c}, Morana and Vukovi\'{c}, Valentina}, year = {2017}, pages = {5-5}, keywords = {bajka, dijete, stav, \v{c}itanje, emocionalna kompetentnost}, title = {Kori\v{s}tenje bajkama u nastavi}, keyword = {bajka, dijete, stav, \v{c}itanje, emocionalna kompetentnost}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bubi\'{c}, Andreja and Koludrovi\'{c}, Morana and Vukovi\'{c}, Valentina}, year = {2017}, pages = {5-5}, keywords = {fairytale, child, attitude, reading, emotional competence}, title = {The use of fairytales in teaching}, keyword = {fairytale, child, attitude, reading, emotional competence}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font