Pregled bibliografske jedinice broj: 897595
Korištenje bajkama u nastavi
Korištenje bajkama u nastavi // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. str. 5-5 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 897595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje bajkama u nastavi
(The use of fairytales in teaching)
Autori
Bubić, Andreja ; Koludrović, Morana ; Vuković, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
/ - , 2017, 5-5
Skup
11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
bajka, dijete, stav, čitanje, emocionalna kompetentnost
(fairytale, child, attitude, reading, emotional competence)
Sažetak
Književnost je jako važna za djecu, pri čemu bajke, njezin sastavni dio, potiču kreativnost, razvijaju maštu, uče djecu razlikovati dobro i zlo te upućuju na važnost pozitivnih osobina kao što su upornost, marljivost, poslušnost i slično. S obzirom na njihovu važnost u životu djece, provedeno je istraživanje stavova budućih nastavnika prema bajkama. Naime, cilj istraživanja bio je ispitati stavove studenata društvenih i humanističkih znanosti prema utjecaju bajki na djecu te važnosti njihova uključivanja u odgojno-obrazovne procese. Pritom je ispitana povezanost vlastitih iskustava studenata s bajkama, stavova o važnosti bajki za djecu, stavova o ulozi bajki i učitelja u školi, akademskog uspjeha i emocionalne kompetencije studenata. Dobiveni rezultati pokazali su kako studenti imaju pozitivan stav prema bajkama koji je povezan s vlastitim iskustvima, emocionalnom kompetentnosti studenata i percepcijom nastavnika. Ovi nalazi mogu se iskoristiti u planiranju budućih istraživanja i odabiru metoda poučavanja studenata korištenju bajkama u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu