Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897306

Percepcija potrošača o promjenama logotipa


Štefner, Antonia
Percepcija potrošača o promjenama logotipa, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 897306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija potrošača o promjenama logotipa
(Consumer perception of brand logo changes as a part of rebranding strategy)

Autori
Štefner, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2017

Stranica
63

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
rebranding ; marka ; logotip ; percepcija potrošača
(rebranding ; brand ; logo ; consumers perceptions)

Sažetak
U diplomskom radu analizira se percepcija potrošača o promjenama logotipa unutar strategije rebranding-a. Rad je podijeljen na nekoliko poglavlja u kojima se definira pojam rebranding-a, marke i njenih glavnih konstanti od kojih logotip, kao jedna od konstanti, ima središnju ulogu u diplomskom radu. Također, detaljno su se analizirale glavne koristi logotipa za potrošače te razlozi i motivi za promjene logotipa. U radu su izneseni rezultati istraživanja o percepciji potrošača o promjenama logotipa na primjeru logotipa nogometnog kluba Juventus. Istraživanjem se željelo utvrditi kako različit opseg promjene logotipa i osobne preferencije potrošača utječu na stav o marki. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 ispitanika na području Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da naklonost potrošača prema novom logotipu u slučaju manje promjene logotipa nema značajan utjecaj na stav o marki, dok ne naklonost potrošača prema novom logotipu u slučaju velike promjene ima značajan utjecaj na stav o marki. Također, rezultati ukazuju da veća promjena logotipa rezultira većom razinom skepticizma vezanim uz promjenu logotipa, dok opseg promjene logotipa (odnosi se na veću i manju promjenu logotipa) nema različiti utjecaj na znatiželju potrošača prema promjeni logotipa. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanja o percepcijama potrošača o promjenama logotipa marki dobara široke potrošnje ili drugih sportskih klubova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štefner, Antonia
Percepcija potrošača o promjenama logotipa, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Štefner, A. (2017) 'Percepcija potrošača o promjenama logotipa', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tefner, Antonia}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {rebranding, marka, logotip, percepcija potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Percepcija potro\v{s}a\v{c}a o promjenama logotipa}, keyword = {rebranding, marka, logotip, percepcija potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tefner, Antonia}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {rebranding, brand, logo, consumers perceptions}, title = {Consumer perception of brand logo changes as a part of rebranding strategy}, keyword = {rebranding, brand, logo, consumers perceptions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font