Pregled bibliografske jedinice broj: 897299
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 897299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y
(Museum marketing oriented to Generation Y)
Autori
Puhelek, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2017
Stranica
50
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketing muzeja ; Generacija Y ; motivi za kulturnu potrošnju
(museum marketing, Generation Y, culture consumption motives)
Sažetak
U radu su se istražili i analizirali motivi pripadnika Generacije Y za posjet muzejima. Promatrale su se navike mladih potrošača, kako provode slobodno vrijeme te radi čega odabiru aktivnost posjeta muzeja umjesto drugih vrsta obrazovno zabavnog sadržaja. Istraživanje u radu pokazalo je da pripadnici Generacije Y promatrane motive smatraju u prosjeku podjednako važnima bez obzira na dob, stupanj obrazovanja, visinu primanja i mjesto prebivališta. Statistički značajne razlike pronađene su jedino kod motiva sklonosti umjetnosti, kod kojeg je jasno uočljivo da su pripadnice Generacije Y ženskog spola više motivirane umjetninama kao razlogom zbog kojeg odlaze u muzeje. Doprinosom rada smatra se identifikacija motiva radi kojih mladi posjećuju muzeje pri čemu su edukacija i sklonost umjetnosti dominantni razlozi za posjećivanje muzeja. Rezultati analize upućuju na zaključak da pripadnici Generacije Y u najvećoj mjeri preferiraju muzeje posjećivati s prijateljima, vikendom danju. Također, rezultati istraživanja navode na važnost usmjeravanja marketinških napora segmentu mladih posjetitelja te uvođenja edukativnih i multimedijalnih eksponata u muzeje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija