Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897299

Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y


Puhelek, Lucija
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 897299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y
(Museum marketing oriented to Generation Y)

Autori
Puhelek, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2017

Stranica
50

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marketing muzeja ; Generacija Y ; motivi za kulturnu potrošnju
(museum marketing, Generation Y, culture consumption motives)

Sažetak
U radu su se istražili i analizirali motivi pripadnika Generacije Y za posjet muzejima. Promatrale su se navike mladih potrošača, kako provode slobodno vrijeme te radi čega odabiru aktivnost posjeta muzeja umjesto drugih vrsta obrazovno zabavnog sadržaja. Istraživanje u radu pokazalo je da pripadnici Generacije Y promatrane motive smatraju u prosjeku podjednako važnima bez obzira na dob, stupanj obrazovanja, visinu primanja i mjesto prebivališta. Statistički značajne razlike pronađene su jedino kod motiva sklonosti umjetnosti, kod kojeg je jasno uočljivo da su pripadnice Generacije Y ženskog spola više motivirane umjetninama kao razlogom zbog kojeg odlaze u muzeje. Doprinosom rada smatra se identifikacija motiva radi kojih mladi posjećuju muzeje pri čemu su edukacija i sklonost umjetnosti dominantni razlozi za posjećivanje muzeja. Rezultati analize upućuju na zaključak da pripadnici Generacije Y u najvećoj mjeri preferiraju muzeje posjećivati s prijateljima, vikendom danju. Također, rezultati istraživanja navode na važnost usmjeravanja marketinških napora segmentu mladih posjetitelja te uvođenja edukativnih i multimedijalnih eksponata u muzeje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puhelek, Lucija
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Puhelek, L. (2017) 'Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Puhelek, Lucija}, year = {2017}, pages = {50}, keywords = {marketing muzeja, Generacija Y, motivi za kulturnu potro\v{s}nju}, title = {Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y}, keyword = {marketing muzeja, Generacija Y, motivi za kulturnu potro\v{s}nju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Puhelek, Lucija}, year = {2017}, pages = {50}, keywords = {museum marketing, Generation Y, culture consumption motives}, title = {Museum marketing oriented to Generation Y}, keyword = {museum marketing, Generation Y, culture consumption motives}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font