Pregled bibliografske jedinice broj: 897047
Važnost internog obrazovanja i primjene znanja zaposlenika za zadovoljenje potreba ključnih kupaca u distribucijskom poduzeću
Važnost internog obrazovanja i primjene znanja zaposlenika za zadovoljenje potreba ključnih kupaca u distribucijskom poduzeću, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 897047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost internog obrazovanja i primjene znanja zaposlenika za zadovoljenje potreba ključnih kupaca u distribucijskom poduzeću
(The importance of internal education and employee knowledge application in fulfilling the needs of key accounts in a distribution company)
Autori
Kojić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
57
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
ljudski resursi ; upravljanje ljudskim resursima ; obrazovanje zaposlenika ; ključni kupci ; distribucijsko poduzeće
(human resources ; human resource management ; education of employee ; key account ; distribution company)
Sažetak
U svakom poduzeću osnovni cilj je ostvariti što veću dobit i što bolji položaj na tržištu. Danas je distribucija bazirana na partnerskim odnosima između dva poduzeća – kupca (proizvođača) i distributera. Kako bi partnerski odnosi bili što dugoročniji i čvršći, distribucijska poduzeća ulažu u svoje zaposlenike. Nedvojbeno je da je danas zaposlenik glavno izvorište nove vrijednosti. Obrazovanje zaposlenika je jedan od ključnih zadataka poduzeća koje moraju primijeniti kako bi zaposlenik mogao što bolje izvršiti svoju funkciju kao prodajni predstavnik i učiniti zaposlenika nezamjenjivim. Najvažniju ulogu u tome ima odjel ljudskih resursa koji je odgovoran obučiti zaposlenika. U ovom radu se analizira važnost obrazovanja zaposlenika i ljudi, njihovih sposobnosti i vještina koje primjenjuju kod svojih ključnih kupaca. Znanje zaposlenika je postao ključni faktor poduzeća o kojem ovisi poslovna strategija, uspjeh na tržištu i dugoročni razvoj. Na primjeru njemačke multinacionalne distribucijske kompanije Brenntag prikazana je važnost gore navedenih faktora koji su potrebni za zadovoljenje potreba ključnih kupaca (proizvođača) na području distribucije kemikalija u prehrambene, kozmetičke, farmaceutske, građevinske i tiskarske industrije. Uz teorijsku obradu upravljanja ljudskim resursima, provedeno je i primarno istraživanje u obliku anketnog upitnika, rezultati kojeg dovode do zaključka da su ključni kupci poduzeća Brenntag Hrvatska d.o.o. zadovoljni prodajnim predstavnicima, čime se zaključuje da odjel ljudskih resursa poduzeća Brenntag Hrvatska d.o.o. dobro upravlja svojim zaposlenicima, te ima daje potrebno znanje i vještine kako bi imali konkurentsku prednost nad prodajnim predstavnicima drugih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina