Pregled bibliografske jedinice broj: 897015
Poslovni plan za osnivanje komercijalnog avioprijevozničkog poduzeća
Poslovni plan za osnivanje komercijalnog avioprijevozničkog poduzeća, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 897015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni plan za osnivanje komercijalnog avioprijevozničkog poduzeća
(Business plan for establishment of the commercial air carrier)
Autori
Validžić, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2017
Stranica
64
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
poslovni plan ; poslovno planiranje ; avioprijevoznička industrija ; financijska projekcija ; avioprijevoznička ekonomska analiza
(business plan ; business planning ; airline industry ; financial projection ; airline economic analysis)
Sažetak
Globalno gospodarstvo predstavlja promjene i izazove koji su modificirali kontekst u kojem poduzeća moraju poduzeti proces planiranja. Te poteškoće se sastoje od unutarnjih pogrešaka, pa se stoga pametno planiranje smatra nikad potrebnijim kao današnjih dana. Glavni cilj ovog završnog rada jest ukazati na važnost poslovnog planiranja i njegovog utjecaja u komercijalnoj avioprijevozničkoj industriji. Štoviše, kreirati će se poslovni plan za osnivanje komercijalnog zrakoplovnog prijevoznika i popratiti sa detaljnom analizom tržišta, detaljnim opisom menadžmenta, proizvoda, usluga, trenutnih stanja na tržištu, financijskih projekcija te marketinških i prodajnih strategija. Ovaj rad će isto tako analizirati gospodarski, financijski i socijalni okvir komercijalnog zrakoplovnog prijevoza te će svi prikupljeni podaci biti utemeljeni na realističkim informacijama, trenutačnom gospodarskom stanju i trenutačnom stanju na avioprijevozničkom tržištu. S obzirom na nedostatak stabilnosti i predvidljivosti u novoj globalnoj realnosti, kompanije i poduzetnici moraju naučiti biti prilagodljivi koliko god je to moguće. Novo moderno gospodarstvo je globalizirano tržište u kojem su informacije sveprisutne i ponekad nadmoćne. Nepredvidive sile često se pojavljuju i čine tržišno vodstvo daleko manje održivo pa stoga menadžment treba biti prilagodljiv i fleksibilan u vođenju i planiranju poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Računovodstvo i financije, kolegij Osnove poduzetništva