Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896799

Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija


Rattinger, Marija
Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija // Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2015 ; KNJIGA SAŽETAKA (e-izdanje) / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka, 2015. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 896799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija
(All-day school and development of social skills and competences)

Autori
Rattinger, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2015 ; KNJIGA SAŽETAKA (e-izdanje) / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša - Rijeka, 2015, 23-24

ISBN
978-953-7975-40-1

Skup
Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti, DOKON 2015.

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 22.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kurikulum cjelodnevne škole ; odgoj ; socijalne vještine ; socijalne kompetencije
(all-day school curriculum ; education ; social skills ; social competences)

Sažetak
Želimo li slijediti europske trendove i omogućiti našoj djeci i mladima snalaženje u svjetskom društvu, naš odgojno-obrazovni sustav moramo prilagoditi novim potrebama. Potrebno je stvoriti škole koje razvijaju kompetencije koje će nam osigurati uspješno snalaženje u novonastalim situacijama.Da bi škola zaista ispunjavala tu svoju novu ulogu, njezini se sadržaji trebaju proširiti izvan nastavnih okvira. Uvođenje novih, nenastavnih sadržaja zahtijeva mijenjanje organizacijske strukture škole. Kurikulum cjelodnevne škole postaje neizostavan dio nacionalnog kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Rattinger, Marija
Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija // Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2015 ; KNJIGA SAŽETAKA (e-izdanje) / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka, 2015. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Rattinger, M. (2015) Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija. U: Kovač, V., Ledić, J. & Kušić, S. (ur.)Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2015 ; KNJIGA SAŽETAKA (e-izdanje).
@article{article, author = {Rattinger, Marija}, year = {2015}, pages = {23-24}, keywords = {kurikulum cjelodnevne \v{s}kole, odgoj, socijalne vje\v{s}tine, socijalne kompetencije}, isbn = {978-953-7975-40-1}, title = {Cjelodnevna \v{s}kola i razvoj socijalnih vje\v{s}tina i kompetencija}, keyword = {kurikulum cjelodnevne \v{s}kole, odgoj, socijalne vje\v{s}tine, socijalne kompetencije}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rattinger, Marija}, year = {2015}, pages = {23-24}, keywords = {all-day school curriculum, education, social skills, social competences}, isbn = {978-953-7975-40-1}, title = {All-day school and development of social skills and competences}, keyword = {all-day school curriculum, education, social skills, social competences}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font