Pregled bibliografske jedinice broj: 896799
Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija
Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija // Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2015 ; KNJIGA SAŽETAKA (e-izdanje) / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka, 2015. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 896799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjelodnevna škola i razvoj socijalnih vještina i kompetencija
(All-day school and development of social skills and competences)
Autori
Rattinger, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2015 ; KNJIGA SAŽETAKA (e-izdanje)
/ Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša - Rijeka, 2015, 23-24
ISBN
978-953-7975-40-1
Skup
Doktorska konferencija za studente, voditelje i suradnike poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti, DOKON 2015.
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 22.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kurikulum cjelodnevne škole ; odgoj ; socijalne vještine ; socijalne kompetencije
(all-day school curriculum ; education ; social skills ; social competences)
Sažetak
Želimo li slijediti europske trendove i omogućiti našoj djeci i mladima snalaženje u svjetskom društvu, naš odgojno-obrazovni sustav moramo prilagoditi novim potrebama. Potrebno je stvoriti škole koje razvijaju kompetencije koje će nam osigurati uspješno snalaženje u novonastalim situacijama.Da bi škola zaista ispunjavala tu svoju novu ulogu, njezini se sadržaji trebaju proširiti izvan nastavnih okvira. Uvođenje novih, nenastavnih sadržaja zahtijeva mijenjanje organizacijske strukture škole. Kurikulum cjelodnevne škole postaje neizostavan dio nacionalnog kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb