Pregled bibliografske jedinice broj: 895665
Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4
Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 895665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4
(Application of Agents in Computer Game Development using the Unreal Engine 4)
Autori
Bradvica, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
15.09
Godina
2017
Stranica
95
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
unreal engine, računalne igre, umjetna inteligancije, računalne igre, višeagentni sustavi, agent
(unreal engine, computer games, video games, artificial intelligence, multiagent systems, agent)
Sažetak
Od studenta se očekuje da opiše agentni pristup kao razvojnu tehniku za računalne igre pri čemu je naglasak na korištenje razvojnog okvira Unreal Engine. U sklopu diplomskog rada treba implementirati primjere agenata (npr. engl. NPC - non-playing character - neigrajući protagonisti u igri, Mob - protivnici, bot - automatizirani igrači i sl.) korištenjem različitih tehnika umjetne inteligencije i višeagentnih sustava. Diplomski rad treba sadržavati uvod, teorijsku razradu problematike razvoja računalnih igara, teorijsku razradu područja višeagentnih sustava, korištenje agentnog pristupa prilikom razvoja računalnih igara, opis vlastite implementacije, primjere korištenja, kritički prikaz i zaključak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2013-11-8537 - Višeagentno modeliranje velikih razmjera za MMORPG mrežne igre (ModelMMORPG) (Schatten, Markus, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)