Pregled bibliografske jedinice broj: 895415
Zadovoljstvo korisnika uslugama niskotarifnih aviokompanija u Republici Hrvatskoj
Zadovoljstvo korisnika uslugama niskotarifnih aviokompanija u Republici Hrvatskoj, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 895415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo korisnika uslugama niskotarifnih aviokompanija u Republici Hrvatskoj
(Customer contentment with low cost airline services in Republic of Croatia)
Autori
Kapović, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2017
Stranica
103
Mentor
Naletina, Dora
Ključne riječi
zračni prijevoz, niskotarifne aviokompanije, zračne luke, liberalizacija, zadovoljstvo korisnika
(air transport, low cost airlines, airports, liberalization, customer contentment)
Sažetak
Sadašnje stanje na zrakoplovnom trţištu karakterizira prisutnost izrazito jake konkurencije i brze promjene trţišnih uvjeta. U takvom okruţenju uspijevaju samo kompanije koje se brzo i učinkovito prilagoĎavaju i mijenjaju. Djelotvorne promjene omogućuju razvoj i uspjeh, a ulaganje u razvoj i razlikovanje od drugih jedini su put opstanka. Liberalizacija hrvatskog zrakoplovnog trţišta posljednjih godina znatno je utjecala na povećanje potraţnje u meĎunarodnom redovnom putničkom prometu, čime zrakoplovno okruţenje u Hrvatskoj postaje sve zahtjevnije i dinamičnije. Dolaskom niskotarifnih avioprijevoznika u Hrvatsku, putnici imaju veći izbor nego ikad prije. Cilj ovog rada je ukazati na dinamiku i slojevitost zrakoplovnog trţišta u cjelini. Očito je da primjena poslovnih niskotarifnih strategija ima sve značajniji utjecaj na gospodarstvo. Rezultati provedenog primarnog istraţivanja pokazuju da putnici koji putuju niskotarifnim aviokompanijama veliku vaţnost pridaju cijeni te su izrazito zadovoljni uslugom koju su dobili za plaćenu cijenu karte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija