Pregled bibliografske jedinice broj: 894870
Vrednovanje elemenata gimnastike u primarnom obrazovanju
Vrednovanje elemenata gimnastike u primarnom obrazovanju, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 894870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje elemenata gimnastike u primarnom obrazovanju
(Evaluation elements gimnastics in primary education)
Autori
Živković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Badrić, Marko
Ključne riječi
vrednovanje, provjeravanje, ocjenjivanje, tjelesna i zdravstvena kultura, učenici
(evaluation, verification, gradeing, physical education, students)
Sažetak
Vrednovanje motoričkih znanja predstavlja važan segment nastavnog procesa. U praksi se stupanj usvojenosti određenog motoričkog znanja vrednuje subjektivnom procjenom profesora. Kao i svi oblici subjektivne procjene tako je i ovaj način ocjenjivanja podložan većoj ili manjoj pogrešci procjene. Poznavanje tehnike pravilnog izvođenja određenog motoričkog gibanja omogućuje klasifikaciju “težine” pogreške. Same pogreške mogu se podijeliti na male, veće i velike. Vrednovanjem treba dobiti povratnu informaciju ne samo o tome jesu li sudionici tijekom procesa vježbanja realizirali plan i program, nego i kakvi su rezultati programa. To je u edukaciji, sportu i sportskoj rekreaciji uistinu moguće, jer postoje zaista velike mogućnosti objektivnog dijagnosticiranja stanja antropološkog statusa svakog pojedinog subjekta i na temelju toga je također moguće individualne razlike među sudionicima uzeti kao kriterij rada već prije početka nastave, treninga ili rekreativnog vježbanja. (Findak, 1999.) Pri vrednovanju treba ravnopravno tretirati sve elemente provjeravanja, jer se na taj način dovode u ravnopravni položaj svi subjekti s obzirom na stanje njihova antropološkog statusa. Jedan od osnovnih preduvjeta za razvoj učenikovih osobina i sposobnosti jest provjeravanje motoričkih znanja. Provjeravanja treba obaviti pomoću testova motoričkih znanja. Zadaća ocjenjivanja je kvalificirati uspjeh i napredak pojedinca, stoga ocjenjivanje mora biti zasnovano na svestranom i permanentnom praćenju i provjeravanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija