Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 894729

Analiza motiva i percepcije potrošača pri kupovini proizvoda brze mode


Novak, Martina
Analiza motiva i percepcije potrošača pri kupovini proizvoda brze mode, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 894729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza motiva i percepcije potrošača pri kupovini proizvoda brze mode
(Consumers' motives and perception in fast fashion produst buying)

Autori
Novak, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.09

Godina
2017

Stranica
73

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
motivi potrošača, proizvodi brze mode, percepcija potrošača, percipirani rizik
(consumer motives, fast-fashion products, consumer perception, and perceived risk)

Sažetak
Modna industrija se konstantno razvija te je tako brza moda postala sve više privlačna potrošačima koji su svakim danom sve više motivirani za kupovinu takve vrste odjeće, stoga je važno saznati koji su to glavni motivi koji pokreću potrošača na kupovinu brzih modnih proizvoda. Cilj ovog rada je istraživanje i analiza specifičnosti motiva i percepcije potrošača prilikom kupovine proizvoda brze mode. U radu se još analizira i percipirani rizika žena potrošača u Hrvatskoj prilikom kupovine proizvoda brze mode, usporedba motiva i percepcije ispitanika prema proizvodima brze mode između dvije dobne skupine te usporedba dobivenih rezultata s rezultatima prethodnih istraživanja. Istraživanje je provedeno primjenom skupnih intervjua u kojima su sudjelovale ispitanice različite dobi. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju da su potrošači potaknuti prvenstveno hedonističkim motivima na kupovinu odjeće u prodavaonicama brze mode. Percepcija potrošača varira među ispitanicama različite dobne skupine. Percepcija o kvaliteti proizvoda među mlađim potrošačima je pozitivna, jer mnoge mlađe žene nisu u mogućnosti si priuštiti skuplje proizvode, budući da u ovu skupinu ispitanica ulaze većinom osobe koje su studentice i imaju manji budžet na raspolaganju za kupovinu te radije biraju velik broj odjevnih predmeta niže kvalitete po povoljnijim cijenama, dok na drugu stranu generacija žena potrošača preko 30 godina smatra odjeću kupljenu u prodavaonicama brze mode manje kvalitetnom, stoga je mišljenje žena potrošača ove dobne skupine prema pojedinim markama odjeće koju nude prodavaonice brze mode da se radi o nekvalitetnoj odjeći te iz tog razloga u manjoj mjeri kupuju odjeću u prodavaonicama brze mode. Analiza pokazuje da se percepcija potrošača može poboljšati većom informiranošću potrošača o materijalu i kvaliteti odjeće, ulaganjem u lojalnost i zadovoljstvo potrošača, a to se u većoj mjeri odnosi na žene potrošače preko 30 godina starosti koji kupuju odjeću brze mode u manjoj mjeri od mlađe generacije žena kao potrošača odjeće brze mode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)

Avatar Url Martina Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Martina
Analiza motiva i percepcije potrošača pri kupovini proizvoda brze mode, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Novak, M. (2017) 'Analiza motiva i percepcije potrošača pri kupovini proizvoda brze mode', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Martina}, year = {2017}, pages = {73}, keywords = {motivi potro\v{s}a\v{c}a, proizvodi brze mode, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, percipirani rizik}, title = {Analiza motiva i percepcije potro\v{s}a\v{c}a pri kupovini proizvoda brze mode}, keyword = {motivi potro\v{s}a\v{c}a, proizvodi brze mode, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, percipirani rizik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Martina}, year = {2017}, pages = {73}, keywords = {consumer motives, fast-fashion products, consumer perception, and perceived risk}, title = {Consumers' motives and perception in fast fashion produst buying}, keyword = {consumer motives, fast-fashion products, consumer perception, and perceived risk}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font