Pregled bibliografske jedinice broj: 894717
Mobilni marketing u maloprodaji
Mobilni marketing u maloprodaji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 894717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilni marketing u maloprodaji
(Mobile marketing in retailing)
Autori
Kožarić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
40
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
mobilni marketing, maloprodaja
(mobile marketing, retailing)
Sažetak
Ubrzo nakon pojave interneta nastaje digitalni marketing, a s njime se razvijaju razna nova područja marketinga. Razvijaju se mnoge digitalne tehnologije, od kojih je razvoj mobilnih tehnologija bitno utjecao i još uvijek utječe na razvoj područja digitalnog marketinga zvanog mobilni marketing. U maloprodavačkoj djelatnosti se aktivnosti mobilnog marketinga odvijaju kroz SMS i MMS marketing, aplikacije za slanje i primanje poruka u realnom vremenu, korištenjem QR kodova, tekstualnim, slikovnim i video oglašavanjem putem pretraživačkih mreža, mobilnim kuponima, korištenjem pozicijskog marketinga i kreiranjem mobilnih web stranica i aplikacija. Mobilni marketing ima velik utjecaj na odnos prodavača i potrošača te sa sobom nosi razne prednosti, ali i izazove za prodavače i potrošače. Na hrvatskom tržištu je najzastupljenije tekstualno, slikovno i video oglašavanje putem pretraživačkih mreža, a mobilne aplikacije na hrvatsko tržište uvode inozemni maloprodajni trgovački lanci, kao što su H&M i Zara. Od domaćih maloprodavača, u području mobilnog marketinga najviše se ističe Konzum.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija