Pregled bibliografske jedinice broj: 894715
Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji
Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 894715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji
(Retailers' internet communication)
Autori
Krstanović Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
45
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
komunikacija putem interneta, maloprodaja
(internet communication, retailers)
Sažetak
U dvadeset i prvom stoljeću Internet je neizostavan dio svakodnevnog života, ali i poslovanja poduzeća. Internet je svoju ulogu pronašao i u marketingu, gdje se veoma često javljaju novi načini upotrebe Interneta u svrhu poboljšanja poslovanja poduzeća. Jedna od grana gospodarstva gdje marketinška komunikacija putem Interneta ima sve veću ulogu je i trgovina, točnije maloprodaja. Stoga je cilj ovoga rada istražiti oblike marketinške komunikacije putem Interneta u maloprodaji, na koji način i pomoću kojih alata se odvija sam proces marketinške komunikacije putem Interneta. Kako bi se stekao što jasniji dojam trenutne situacije marketinške komunikacije putem Interneta u maloprodaji, provedena je analiza marketinške komunikacije putem Interneta najvećeg svjetskog maloprodajnog lanca Walmart, a u analizu su bili uključena i tri maloprodajna lanca koja posluju na području Republike Hrvatske, Konzum, Kaufland i H&M. Provedenom analizom ustanovljeno je da Walmart postavlja trendove u marketinškoj komunikaciji putem Interneta jer koristi sve dostupne alate za marketinšku komunikaciju putem Interneta, poštuje sva osnovna pravila i ulaže puno truda u kreiranje sadržaja koje će podijeliti sa svojim potrošačima. Konzum i Kaufland također slijede svjetske trendove te ulažu puno truda u marketinšku komunikaciju putem Interneta. Oboje također koriste skoro sve dostupne alate (Search engine marketing, elektronička pošta, društvene mreže), ali je prisutan i prostor za napredak, prije svega na polju društvenih mreža. H&M kao jedan od vodećih svjetskih modnih maloprodajnih lanaca svoju marketinšku komunikaciju putem Interneta u Hrvatskoj uglavnom temelji na newsletteru i komunikaciji putem društvenih mreža, putem koje se trudi što više približiti korisnicima, a istovremeno poštuje sva osnovna pravila komunikacije putem Interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija