Pregled bibliografske jedinice broj: 894712
Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji
Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 894712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji
(Sales promotion as a retailrs' promotion element)
Autori
Krasić, Veronika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
43
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
unaprjeđenje prodaje, maloprodaja
(sales promotions, retailers)
Sažetak
Unaprjeđenje prodaje je dio promocijskog miksa zajedno sa osobnom prodajom, oglašavanjem i odnosima s javnošću. Predstavlja dodatan poticaj za potrošače za kupnju proizvoda ili usluge te je kratkoročan instrument koji ubrzava odluku potrošača o kupnji. Raznolika primjena ovog elementa promotivnog miksa je vidljiva u maloprodaji. Razlog tome je upravo snažna konkurencija s kojom se svi trgovački lanci natječu za pažnju potrošača. Sami cilj ovog rada je objasniti unaprjeđenje prodaje kao elementa promotivnog miksa zajedno sa svim njegovim oblicima i posebnostima. Uz to cilj je i istražiti primjenu unaprjeđenja prodaje u maloprodaji, sve metode kojim se različiti maloprodajni lanci koriste kao i analizirati aktivnosti unaprjeđenja prodaje triju hrvatskih trgovačkih lanaca. Većina potrošača prati aktivnosti unaprjeđenja prodaje maloprodajnih lanaca te na temelju njih donosi odluku o kupnji, odnosno gdje im je kupnja najisplativija. Primjer korištenja unaprjeđenja prodaje u promociji trgovačkih lanaca su različita sniženja cijena proizvoda koje trgovački lanci oglašavaju putem kataloga koji je potrošačima dostupan online ili im je poslan na kućnu adresu. U radu su analizirane aktivnosti unaprjeđenja prodaje trgovačkih lanaca Konzum, Kaufland Hrvatska i Walmart. Sva tri trgovačka lanaca kombiniraju aktivnosti unaprjeđenja prodaje zajedno sa aktivnostima ostalih dijelova promotivnog miksa. Walmart kao najveći trgovački lanac na svijetu, uvodi brojne inovacije u načinu rada pa tako i u promotivnim aktivnostima. Koriste programe vrijednosti koji pružaju dodatne pogodnosti kupcima i stavljaju veliki naglasak na unaprjeđenje prodaje putem online kanala. Konzum i Kaufland Hrvatska prate strane trendove pa su tako i oni uveli programe vrijednosti, različita sniženja cijena, nagradne natječaje, bonus pakiranja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija