Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 894709

Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu


Pereglin, Valentina
Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 894709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu
(Retailers advertising in Croatia and world)

Autori
Pereglin, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2017

Stranica
56

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
oglašavanje, promocija, maloprodajni trgovački lanci
(advertising, retailers)

Sažetak
Ovaj završni rad na temelju sekundarnih izvora podataka objašnjava pojam i definiciju oglašavanja kao elementa promotivnog miksa, povijest oglašavanja, njegove ciljeve te važnost oglašavanja za promociju proizvoda, a potom objašnjava i oglašavanje putem različitih masovnih medija. Nadalje, detaljno se analizira oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u svijetu i Hrvatskoj, pri čemu su za analizu odabrani Walmart, Konzum i Lidl te se ističu njihove sličnosti i razlike u segmentu oglašavanja. Oglašavanje je bitan način komunikacije poduzeća s njihovim potrošačima, pa tako i maloprodajnih trgovačkih lanaca Walmarta, Konzuma i Lidla s njihovim potrošačima. Ovisno o mediju putem kojeg oglašavaju sebe i svoje proizvode, razlikuje se količina ljudi koje je oglas zahvatio. Bitno je istražiti gdje, kada i koliko se treba oglašavati da bi se pozicionirali u svijest potrošača kao kvalitetan maloprodajni trgovački lanac i tako zadržali svoje postojeće i privukli nove potrošače, a teorijski dio o tome u ovom je radu potkrijepljen brojnim autorima. Zahvaljujući stalnoj modernizaciji, velik je izbor medija putem kojeg se vrši oglašavanje: televizija, Internet, radio, tiskani mediji, unutarnje oglašavanje, vanjsko oglašavanje. Svaki od navedenih ima svoje karakteristike, prednosti i nedostatke, a Walmart, Konzum i Lidl ulažu velik dio novčanih sredstava u marketing kako bi se oglašavali na čim bolji način te zato i jesu toliko poznati i kvalitetni maloprodajni trgovački lanci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pereglin, Valentina
Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pereglin, V. (2017) 'Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pereglin, Valentina}, year = {2017}, pages = {56}, keywords = {ogla\v{s}avanje, promocija, maloprodajni trgova\v{c}ki lanci}, title = {Ogla\v{s}avanje maloprodajnih trgova\v{c}kih lanaca u Hrvatskoj i svijetu}, keyword = {ogla\v{s}avanje, promocija, maloprodajni trgova\v{c}ki lanci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pereglin, Valentina}, year = {2017}, pages = {56}, keywords = {advertising, retailers}, title = {Retailers advertising in Croatia and world}, keyword = {advertising, retailers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font