Pregled bibliografske jedinice broj: 894709
Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu
Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 894709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu
(Retailers advertising in Croatia and world)
Autori
Pereglin, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
56
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
oglašavanje, promocija, maloprodajni trgovački lanci
(advertising, retailers)
Sažetak
Ovaj završni rad na temelju sekundarnih izvora podataka objašnjava pojam i definiciju oglašavanja kao elementa promotivnog miksa, povijest oglašavanja, njegove ciljeve te važnost oglašavanja za promociju proizvoda, a potom objašnjava i oglašavanje putem različitih masovnih medija. Nadalje, detaljno se analizira oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u svijetu i Hrvatskoj, pri čemu su za analizu odabrani Walmart, Konzum i Lidl te se ističu njihove sličnosti i razlike u segmentu oglašavanja. Oglašavanje je bitan način komunikacije poduzeća s njihovim potrošačima, pa tako i maloprodajnih trgovačkih lanaca Walmarta, Konzuma i Lidla s njihovim potrošačima. Ovisno o mediju putem kojeg oglašavaju sebe i svoje proizvode, razlikuje se količina ljudi koje je oglas zahvatio. Bitno je istražiti gdje, kada i koliko se treba oglašavati da bi se pozicionirali u svijest potrošača kao kvalitetan maloprodajni trgovački lanac i tako zadržali svoje postojeće i privukli nove potrošače, a teorijski dio o tome u ovom je radu potkrijepljen brojnim autorima. Zahvaljujući stalnoj modernizaciji, velik je izbor medija putem kojeg se vrši oglašavanje: televizija, Internet, radio, tiskani mediji, unutarnje oglašavanje, vanjsko oglašavanje. Svaki od navedenih ima svoje karakteristike, prednosti i nedostatke, a Walmart, Konzum i Lidl ulažu velik dio novčanih sredstava u marketing kako bi se oglašavali na čim bolji način te zato i jesu toliko poznati i kvalitetni maloprodajni trgovački lanci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija