Pregled bibliografske jedinice broj: 894686
Utjecaj korištenja sustava za e-učenje na uspješnost učenja
Utjecaj korištenja sustava za e-učenje na uspješnost učenja // Zbornik radova Naučno-stručne konferencije sa međunarodnim učešćem pod nazivom KVALITET SAVREMENOG VASPITANjA I OBRAZOVANJA / - (ur.).
Šabac, 2016. str. 23-23 (ostalo, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 894686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj korištenja sustava za e-učenje na uspješnost učenja
(The Impact of E-Learning systems on learning success)
Autori
Blašković, Lucija ; Mandušić, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Naučno-stručne konferencije sa međunarodnim učešćem pod nazivom KVALITET SAVREMENOG VASPITANjA I OBRAZOVANJA
/ - Šabac, 2016, 23-23
Skup
Konferencija „Kvalitet savremenog vaspitanja i obrazovanja"
Mjesto i datum
Šabac, Srbija, 20.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Elektroničko učenje, sustavi za elektroničko učenje, kvaliteta
(e-learning, systems for e-learning, quality)
Sažetak
Elektroničko učenje i sustavi za elektroničko učenje danas su neizostavan dio svakog visokoobrazovnog sustava koji želi osigurati kvalitetu obrazovanja, te predstavljaju sastavni dio obrazovnog procesa, njegovu nadogradnju i unapređenje. Osnovni cilj ovog istraživanja je dokazati da korištenje sustava za elektroničko učenje omogućuje povećanje kvalitete obrazovanja, odnosno utječe na povećanje uspješnosti obrazovanja. U istraživanju se primijenila statističko komparativna analiza na reprezentativnom uzorku, uz korištenje anketnog upitnika kao instrumenta istraživanja. Anketirali su se nastavnici koji koriste sustave za elektroničko učenje u nastavi i ocjenjivanju, a tražili su se podaci o prosječnoj prolaznosti studenata prije korištenja sustava za elektroničko učenje i podaci o prosječnoj prolaznosti nakon uvođenja te korištenja sustava za elektroničko učenje. Nakon statističke analize podataka, rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je poboljšanje ocjena statistički značajno. Prema navedenom može se zaključiti da je uvođenje i korištenje sustava za elektroničko učenje u nastavu i ocjenjivanje imalo pozitivan utjecaj na kvalitetu visokoobrazovnog procesa, odnosno na indikatore kvalitete (ocjene), te je dokazan doprinos uvođenja sustava za elektroničko učenje unapređenju kvalitete procesa visokoškolskog obrazovanja. Rezultati istraživanja omogućuju sustavniju pripremu i kontrolirano uvođenje sustava za elektroničko učenje u visokoškolsko obrazovanje, te su motivacija za uvođenje istog.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb