Pregled bibliografske jedinice broj: 894627
Kako mogu unaprijediti nastavu kroz integraciju eTwinning projekata? Prikaz provedenog akcijskog istraživanja
Kako mogu unaprijediti nastavu kroz integraciju eTwinning projekata? Prikaz provedenog akcijskog istraživanja // Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju / Bilić Meštrić, Klara ; Mudrinić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019. str. 107-128
CROSBI ID: 894627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako mogu unaprijediti nastavu kroz integraciju eTwinning projekata?
Prikaz provedenog akcijskog istraživanja
(How can I improve my teaching through the integration of eTwinning
projects? Presentation of the conducted action research)
Autori
Dragoslavić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Nastavnici i ravnatelji kao pokretači promjena u vlastitom nastavnom i školskom okruženju: akcijska istraživanja o suvremenim tehnologijama kao izazovu, poticaju i podršci učenju i poučavanju
Urednik/ci
Bilić Meštrić, Klara ; Mudrinić, Aleksandra
Izdavač
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
107-128
ISBN
978-953-6802-45-6
Ključne riječi
interkulturalizam, eTwinning, akcijska istraživanja
(interculturalism, eTwinning, action research)
Sažetak
Škola više nije usmjerena isključivo na mikro sredinu u kojoj se nalazi (lokalna, regionalna i državna), već se okreće globalnom i djeluje izvan svoji okvira. Ovaj se rad bavi prikazom provedenog akcijskog istraživanja koje je kao izazov imalo pitanje "Kako mogu unaprijediti nastavu kroz integraciju eTwinning projekata?". Provedba međunarodnog multikulturalnog projekta uz korištenje dostupnih digitalnih web alata glavna su tema ovog rada. Istraživanjem se željelo doći do odgovora kako sadržaje koji su dio propisanog plana i programa uklopiti u provedbu međunarodnog projekta te kako uključiti učenike da postanu aktivni sudionici kreiranja nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)