Pregled bibliografske jedinice broj: 894334
Upravljanje sustavom obrade reklamacija i zadovoljstvo kupaca
Upravljanje sustavom obrade reklamacija i zadovoljstvo kupaca, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 894334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje sustavom obrade reklamacija i zadovoljstvo kupaca
(Complaint management and customer's satisfaction)
Autori
Spahić, Aida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2017
Stranica
60
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
potrošač, zadovoljstvo kupca, upravljanje odnosima s kupcima, iskustvo kupca, sustav upravljanja reklamacijama, politika zaštite potrošača
(consumer, customer satisfaction, customer relationship management, customer experience, complaint management system, consumer protection policy)
Sažetak
U suvremenim uvjetima poslovanja potrošač je u središtu svih poslovnih aktivnosti. Zadovoljni su potrošači instrument ostvarivanja uspješnosti suvremenih poslovnih subjekata, poglavito danas, u suvremenim uvjetima poslovanja kada je konkurencija, nesumnjivo jača nego ikada prije. Trgovci sve više teže ponuditi kvalitetniju uslugu potrošačima kako bi oni bili zadovoljni. Kupci su sve zahtjevniji, obrazovaniji, i mijenjaju im se sklonosti i želje, tako da se njihovo ponašanje može djelotvorno pratiti samo uz pomoć računalne podrške i koncepta upravljanja odnosa s kupcima. Upravo je ovaj koncept odabran kao polazište teorijskog dijela rada. Aktualnost teme nalaže sve češću primjenu koncepcija poslovanja gdje se upravo kupac i njegovo zadovoljstvo prikazuju kao glavne vodilje ; koncept zadovoljstva i iskustva kupca. Kako bi osigurali uspješnost poslovanja, poslovni subjekti moraju biti usmjereni ka razvijanju dugoročnih odnosa s kupcima. Izgradnja lojalnosti i zadržavanje kupca treba biti strateški cilj poduzeća. Jedan od načina je unaprijeđen sustav za upravljanje reklamacijama potrošača. Različite politike zaštite potrošača štite interese potrošača, stoga rješavanje reklamacija podrazumijeva određenu kvalitetu usluga popravka, zamjene ili povrata koji su na raspolaganju potrošačima određenog poslovnog subjekta. Cilj rada je ukazati na važnost učinkovite obrade reklamacija u postizanju i održavanju zadovoljstva potrošača i osigurati uspjeh poslovnih subjekata na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski studij, smjer Trgovina