Pregled bibliografske jedinice broj: 894236
Važnost izbora lokacije za restorane brze prehrane
Važnost izbora lokacije za restorane brze prehrane, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 894236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost izbora lokacije za restorane brze prehrane
(The importance of location selection for fast food restaurants)
Autori
Gospić, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
107
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
lokacija ; brza prehrana ; restorani brze prehrane ; Burger King ; McDonald's
(location ; fast food ; fast food restaurants ; Burger King ; McDonald's)
Sažetak
Lokacija je širok pojam, a označava geografsko područje koje obuhvaća jedno ili više mjesta za pokretanje i razvoj poslovanja. Odabir prave lokacije je važna strateška odluka koja uključuje značajna kapitalna ulaganja. Pri pokretanju poslovanja, smještanje poslovanja na odgovarajuću lokaciju moglo bi imati iznimnu važnost za njegov uspjeh. Danas je industrija brze prehrane jedna od najvažnijih i najbrže rastućih segmenata cjelokupne restoranske industrije. Trend konzumiranja brze prehrane nakon Sjedinjenih Američkih Država širi se u ostale dijelove svijeta, te u Hrvatsku. U ovom radu prikazan je razvoj industrije brze prehrane, kao i današnji trendovi u konzumiranju brze prehrane. Kod restorana brze prehrane lokacija je jedan od glavnih čimbenika za uspješno poslovanje, na koju troše značajan dio svoga kapitala, očekujući rast i razvoj svoga poslovanja. U radu su analizirani sudionici na tržištu brze prehrane u Republici Hrvatskoj. Upravo je lanac restorana brze prehrane Burger King jedan od najpoznatijih lanaca brze prehrane u svijetu te se primarnim istraživanjem analiziraju stavovi potrošača brze prehrane o lancu restorana brze prehrane Burger Kingu. Provedeno je primarno istraživanje na prigodnom uzorku od 203 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da potrošači percipiraju pogodnu lokaciju kao važan čimbenik pri donošenju odluka o posjeti određenom restoranu brze prehrane, a ispitanici su svojim odgovorima potvrdili sve veću važnost „drive througha“ u industriji brze prehrane. Cilj istraživanja metodom podsjetnika za intervju je istražiti je li lokacija važan čimbenik za uspjepno poslovanje restorana brze prehrane, i postoje li još neki čimbenici koji utječu na uspješnost poslovanja restorana brze prehrane. Rezultati istraživanja metodom podsjetnika za intervju potvrdili su pretpostavku o važnosti lokacije i pokazali su kako lokacija ima značajnu ulogu u poslovanju restorana brze prehrane, ali na uspješno poslovanje restorana brze prehrane utječu i drugi čimbenici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina