Pregled bibliografske jedinice broj: 893638
Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja
Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 893638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja
(Teacher participation in in-service training programs)
Autori
Pastuović, Marita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
22.09
Godina
2017
Stranica
69
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
kompetencije učitelja i nastavnika, stručna izobrazba učitelja i nastavnika, cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje
(teacher competencies, teacher in-service training, lifelong learning, lifelong education)
Sažetak
Stručno usavršavanje dio je obavezne izobrazbe učitelja i nastavnika. Promjenom obrazovne paradigme nakon prihvaćanja NOK-a, promjenio se pristup koji sada stavlja učenika u centar, a obrazovanje se usmjeravana ishode učenja ili kompetencije. Ove promjene zahtjevaju od učitelja i nastavnika visoku razinu kompetencija te cjeloživotno obrazovanje u okviru stručnog usavršavanja čime s jedne strane aktualiziraju znanje i vještine u akademskom području i području učenja i poučavanja kako bi udovoljili brzo mijenjajućem okruženju, a s druge strane pomažu usmjeriti svoje učenike vlastitom cjeloživotnom učenju. U radu se analiziraju stavovi učitelja o vlastitoj uključenosti u programe stručnog usavršavanja. Analiza se temelji na obradi rezultata dobivenih anketnim prikupljanjem procjena i stavova te demografskih karakteristika učitelja i nastavnika o uključivanju u programe stručnog usavršavanja. U istraživanju se postavilo šest hipoteza koje su analizirale povezanost zadovoljstva, preferencija, prepoznavanja važnosti tema stručnog usavršavanja, prepoznavanja važnosti generičkih i područno specifičnih kompetencija u odgoju i obrazovanju te poučavanju s demografskim značajkama kao što su spol, radno iskustvo, vrsta škole i napredovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija