Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 893638

Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja


Pastuović, Marita
Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 893638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja
(Teacher participation in in-service training programs)

Autori
Pastuović, Marita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
22.09

Godina
2017

Stranica
69

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
kompetencije učitelja i nastavnika, stručna izobrazba učitelja i nastavnika, cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje
(teacher competencies, teacher in-service training, lifelong learning, lifelong education)

Sažetak
Stručno usavršavanje dio je obavezne izobrazbe učitelja i nastavnika. Promjenom obrazovne paradigme nakon prihvaćanja NOK-a, promjenio se pristup koji sada stavlja učenika u centar, a obrazovanje se usmjeravana ishode učenja ili kompetencije. Ove promjene zahtjevaju od učitelja i nastavnika visoku razinu kompetencija te cjeloživotno obrazovanje u okviru stručnog usavršavanja čime s jedne strane aktualiziraju znanje i vještine u akademskom području i području učenja i poučavanja kako bi udovoljili brzo mijenjajućem okruženju, a s druge strane pomažu usmjeriti svoje učenike vlastitom cjeloživotnom učenju. U radu se analiziraju stavovi učitelja o vlastitoj uključenosti u programe stručnog usavršavanja. Analiza se temelji na obradi rezultata dobivenih anketnim prikupljanjem procjena i stavova te demografskih karakteristika učitelja i nastavnika o uključivanju u programe stručnog usavršavanja. U istraživanju se postavilo šest hipoteza koje su analizirale povezanost zadovoljstva, preferencija, prepoznavanja važnosti tema stručnog usavršavanja, prepoznavanja važnosti generičkih i područno specifičnih kompetencija u odgoju i obrazovanju te poučavanju s demografskim značajkama kao što su spol, radno iskustvo, vrsta škole i napredovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pastuović, Marita
Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Pastuović, M. (2017) 'Uključivanje učitelja i nastavnika u programe stručnog usavršavanja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pastuovi\'{c}, Marita}, year = {2017}, pages = {69}, keywords = {kompetencije u\v{c}itelja i nastavnika, stru\v{c}na izobrazba u\v{c}itelja i nastavnika, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, title = {Uklju\v{c}ivanje u\v{c}itelja i nastavnika u programe stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja}, keyword = {kompetencije u\v{c}itelja i nastavnika, stru\v{c}na izobrazba u\v{c}itelja i nastavnika, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pastuovi\'{c}, Marita}, year = {2017}, pages = {69}, keywords = {teacher competencies, teacher in-service training, lifelong learning, lifelong education}, title = {Teacher participation in in-service training programs}, keyword = {teacher competencies, teacher in-service training, lifelong learning, lifelong education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font