Pregled bibliografske jedinice broj: 893636
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu nastavnika
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu nastavnika, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 893636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu nastavnika
(Use of information and communication technology in teaching)
Autori
Ugrin, Ana Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
22.09
Godina
2017
Stranica
61
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), razredna i predmetna nastava, računalo, nastavnik
(information and communication technology (ICT), teaching, computer, teacher)
Sažetak
Ovaj rad propituje stavove učitelja i nastavnika o uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) u svom radu s obzirom na spol, životnu dob i predmet koji učitelj/nastavnik predaje. Najprije se daje uvid u teorijske postavke uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije u radu nastavnika, a zatim slijedi analiza provedenog istraživanje. U istraživanju su uključeni učitelji i predmetni nastavnici osnovnih i srednjih škola iz Splita (N=181). Istraživanjem je dokazano da postoji statistička značajna razlika u percepciji prepreka za korištenje IKTa s obzirom na spol učitelja/nastavnika ali samo kod drugog faktora: računala i računalni programi, te se stoga djelomično odbacuje nul hipoteza, prema kojoj ne postoji statistički značajna razlika u percepciji prepreka za korištenje IKTa s obzirom na spol učitelja/nastavnika. Time su potvrđene sve hipoteze zadane na početku istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija