Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 893635

Pripremanje i spremnost nastavnika za rad s darovitim učenicima


Lolić, Lea
Pripremanje i spremnost nastavnika za rad s darovitim učenicima, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 893635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pripremanje i spremnost nastavnika za rad s darovitim učenicima
(Teacher training and readiness for work with gifted students)

Autori
Lolić, Lea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
22.09

Godina
2017

Stranica
35

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
darovitost, identifikacija, obrazovanje, kurikulum, nastavnici, stručno usavršavanje.
(giftedness, identification, education, curriculum, teachers, professional development.)

Sažetak
Darovitost se definira kao urođena sklonost i sposobnost kojom dijete postiže natprosječne rezultate na znanstvenom, praktično-tehničkom ili umjetničkom području. Pri definiranju se često mijenja pojmovima talent, inteligencija ili kreativnost koje mogu, ali i ne moraju biti njegove odrednice. Postoji vječno pitanje je li darovitost urođena ili se razvija pod utjecajem okoline, stoga ne smijemo zanemariti kvalitetu obrazovanja darovitih učenika. Kurikulumi obrazovanja darovitih u svijetu i Hrvatskoj zasnivaju se na akceleraciji, diferencijaciji i samom obogaćivanju kurikuluma dodatnim aktivnostima koje bi omogućile puni razvoj potencijala darovitih učenika. Kvaliteta obrazovanja učitelja jedan je od glavnih činitelja koji djeluje na razinu učeničkih obrazovnih postignuća. Stoga, obrazovanje i profesionalni razvoj predstavlja ključno pitanje u svakoj zemlji koja nastoji unaprijediti obrazovni sustav i učiniti ga dostupnijim, prohodnijim i fleksibilnijim. Osobne značajke učitelja i njihovi pristupi učenju i poučavanju značajno doprinose ishodima učenja jer su upravo učitelji odgovorni za sustavno poticanje motivacije svojih učenika, od predškolske do zrele dobi, za cjeloživotnim učenjem i svladavanjem kognitivnih i socijalnih vještina, a time će stvoriti samostalne učenike s potrebom za ulaganjem napora u osobni i profesionalni rast i razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lolić, Lea
Pripremanje i spremnost nastavnika za rad s darovitim učenicima, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Lolić, L. (2017) 'Pripremanje i spremnost nastavnika za rad s darovitim učenicima', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Loli\'{c}, Lea}, year = {2017}, pages = {35}, keywords = {darovitost, identifikacija, obrazovanje, kurikulum, nastavnici, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje.}, title = {Pripremanje i spremnost nastavnika za rad s darovitim u\v{c}enicima}, keyword = {darovitost, identifikacija, obrazovanje, kurikulum, nastavnici, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje.}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Loli\'{c}, Lea}, year = {2017}, pages = {35}, keywords = {giftedness, identification, education, curriculum, teachers, professional development.}, title = {Teacher training and readiness for work with gifted students}, keyword = {giftedness, identification, education, curriculum, teachers, professional development.}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font