Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892611

Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi


Bačlija Sušić, Blaženka
Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 1; 95-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 892611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi

Autori
Bačlija Sušić, Blaženka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 1; 95-116

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Csikszentmihalyi, djetetov stvaralački izraz kroz glazbu, Elly Bašić, Funkcionalna muzička pedagogija, Maslow

Sažetak
U radu se želi ukazati na važnost poticanja optimalnih iskustava prema teoriji Michaela Csikszentmihalyija (2006) te doživaljaja vrhunskih iskustava i samoaktualizacije pojedinca prema istoimenoj teoriji Abrahama Maslowa (1963) u glazbenoj naobrazbi. S obzirom na značajnu ulogu glazbe kreativnosti, odnosno stvaralaštva u djetetovom cjelovitom razvoju, cilj je rada ukazati na važnost poticanja ovih fenomena u glazbenoj naobrazbi od djetetovih prvih susreta s glazbom i instrumentom. Kao jedan od temeljnih metodičkih postupaka koji vodi navedenu cilju, ističe se djetetov stvaralački izraz putem improvizacije. U radu se prikazuje djetetov istinski doživljaj zvuka i glazbe uz pomoć spontane improvizacije u glazbeno pedagoškom konceptu Funkcionalne muzičke pedagogije Elly Bašić. Zaključeno je da su cjelovitost ličnosti, kreativnost odnosno stvaralaštvo, sloboda i spontanost, djetetov aktivni doživljaj materije te ljubav prema glazbi značajni čimbenici poticanja djetetova stvaralačkog izraza što ističe humanistička i pozitivna psihologija te glazbeno-pedagoški koncept Funkcionalne muzičke pedagogije. Djetetov doživljaj glazbe i zvuka kao rezultat stvaralačkog izraza putem spontane improvizacije potiče doživljaj vrhunskih i optimalnih iskustava te samoaktulizaciju pojedinca u glazbenoj naobrazbi. Doživljaj takvih iskustava razvija u djetetu osjećaj sreće i vrijednosti te ljubavi prema glazbi što nadalje potiče djetetov interes i motivaciju za glazbu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Bačlija Sušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bačlija Sušić, Blaženka
Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 1; 95-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Bačlija Sušić, B. (2016) Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (1), 95-116.
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {95-116}, keywords = {Csikszentmihalyi, djetetov stvarala\v{c}ki izraz kroz glazbu, Elly Ba\v{s}i\'{c}, Funkcionalna muzi\v{c}ka pedagogija, Maslow}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi}, keyword = {Csikszentmihalyi, djetetov stvarala\v{c}ki izraz kroz glazbu, Elly Ba\v{s}i\'{c}, Funkcionalna muzi\v{c}ka pedagogija, Maslow} }
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {95-116}, keywords = {Csikszentmihalyi, djetetov stvarala\v{c}ki izraz kroz glazbu, Elly Ba\v{s}i\'{c}, Funkcionalna muzi\v{c}ka pedagogija, Maslow}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Spontana improvizacija kao sredstvo postizanja samoaktualizacije, optimalnih i vrhunskih iskustava u glazbenoj naobrazbi}, keyword = {Csikszentmihalyi, djetetov stvarala\v{c}ki izraz kroz glazbu, Elly Ba\v{s}i\'{c}, Funkcionalna muzi\v{c}ka pedagogija, Maslow} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics And Language behavior abstracts (Llba) Library & Information Science Abstracts (Lisa ) MLA International Bibliography Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font