Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892475

Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji


Perčić, Dora
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 892475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji
(The impact of product features on the promotion of the image of indigenous products and the decision to purchase)

Autori
Perčić, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2017

Stranica
49

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
autohtoni proizvodi, promocija, imidž, odluka o kupnji, stav, potrošači
(indigenous products, promotion, image, buying decision, attitude, consumers)

Sažetak
Rad govori o utjecaju karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perčić, Dora
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Perčić, D. (2017) 'Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Per\v{c}i\'{c}, Dora}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {autohtoni proizvodi, promocija, imid\v{z}, odluka o kupnji, stav, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imid\v{z} autohtonih proizvoda i odluku o kupnji}, keyword = {autohtoni proizvodi, promocija, imid\v{z}, odluka o kupnji, stav, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Per\v{c}i\'{c}, Dora}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {indigenous products, promotion, image, buying decision, attitude, consumers}, title = {The impact of product features on the promotion of the image of indigenous products and the decision to purchase}, keyword = {indigenous products, promotion, image, buying decision, attitude, consumers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font