Pregled bibliografske jedinice broj: 892475
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 892475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji
(The impact of product features on the promotion of the image of indigenous products and the decision to purchase)
Autori
Perčić, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2017
Stranica
49
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
autohtoni proizvodi, promocija, imidž, odluka o kupnji, stav, potrošači
(indigenous products, promotion, image, buying decision, attitude, consumers)
Sažetak
Rad govori o utjecaju karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija