Pregled bibliografske jedinice broj: 892366
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 892366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova
(Unconventional communication in cultural institutions)
Autori
Blažević, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
19.06
Godina
2017
Stranica
125
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
kulturne ustanove, marketing u neprofitnim organizacijama, marketing u kulturnim ustanovama, nekonvencionalna komunikacija, ponašanje potrošača
(cultural institutions, marketing of non-profit organizations, marketing of cultural institutions, unconventional communication, consumer behaviour)
Sažetak
Rad govori o nekonvencionalnoj komunikaciji kulturnih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka