Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892366

Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova


Blažević, Iva
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 892366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova
(Unconventional communication in cultural institutions)

Autori
Blažević, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
19.06

Godina
2017

Stranica
125

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
kulturne ustanove, marketing u neprofitnim organizacijama, marketing u kulturnim ustanovama, nekonvencionalna komunikacija, ponašanje potrošača
(cultural institutions, marketing of non-profit organizations, marketing of cultural institutions, unconventional communication, consumer behaviour)

Sažetak
Rad govori o nekonvencionalnoj komunikaciji kulturnih ustanova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Iva Blažević (autor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Iva
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Blažević, I. (2017) 'Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Iva}, year = {2017}, pages = {125}, keywords = {kulturne ustanove, marketing u neprofitnim organizacijama, marketing u kulturnim ustanovama, nekonvencionalna komunikacija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova}, keyword = {kulturne ustanove, marketing u neprofitnim organizacijama, marketing u kulturnim ustanovama, nekonvencionalna komunikacija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Iva}, year = {2017}, pages = {125}, keywords = {cultural institutions, marketing of non-profit organizations, marketing of cultural institutions, unconventional communication, consumer behaviour}, title = {Unconventional communication in cultural institutions}, keyword = {cultural institutions, marketing of non-profit organizations, marketing of cultural institutions, unconventional communication, consumer behaviour}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font