Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892228

DIDAKTIČKI PRINCIPI


Hercigonja, Zoran
DIDAKTIČKI PRINCIPI, 2017. (ostalo).


CROSBI ID: 892228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DIDAKTIČKI PRINCIPI
(Didactics principles)

Autori
Hercigonja, Zoran

Izvornik
Suvremeni nastavnik u odgoju i obrazovanju-blog

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2017

Ključne riječi
didaktika, principi
(didactics, principles)

Sažetak
Odgojno-obrazovni proces u svom središtu ima ljude. Ti ljudi su učenici, nastavnici i roditelji. Svatko od njih ima svoju specifičnu ulogu. Bitno je ne zaboraviti na činjenicu da odgojno-obrazovni proces postoji zbog učenika. Uloga učitelja je kroz taj proces učenika osposobiti da jednoga dana postane odgovoran i koristan član zajednice u kojoj živi. To nije nimalo lak zadatak koji je potrebno izvršiti kroz nastavu. Tu u priču ulaze didaktički principi i načela. Oni za učitelje predstavljaju nezamjenjivu pomoć u efikasnom provođenju nastavnog sata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zoran Hercigonja (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hercigonja, Zoran
DIDAKTIČKI PRINCIPI, 2017. (ostalo).
Hercigonja, Z. (2017) DIDAKTIČKI PRINCIPI. Suvremeni nastavnik u odgoju i obrazovanju-blog. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Hercigonja, Zoran}, year = {2017}, keywords = {didaktika, principi}, title = {DIDAKTI\v{C}KI PRINCIPI}, keyword = {didaktika, principi} }
@unknown{unknown, author = {Hercigonja, Zoran}, year = {2017}, keywords = {didactics, principles}, title = {Didactics principles}, keyword = {didactics, principles} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font