Pregled bibliografske jedinice broj: 892226
Ocjenjivanje znanja
Ocjenjivanje znanja, 2017. (ostalo).
CROSBI ID: 892226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjenjivanje znanja
(Assessment of knowledge)
Autori
Hercigonja, Zoran
Izvornik
Suvremeni nastavnik u odgoju i obrazovanju-blog
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2017
Ključne riječi
znanje
(knowledge)
Sažetak
Rad je namijenjen za razradu koncepata ocjenjivanja kao rezultata vrednovanja znanja i bilježenja razine sposobnosti, kao pokazatelja učenikovog napredovanja u razumijevanju i primjeni odgovarajućih koncepata znanja na realnu situaciju. Ocjenjivanje predstavlja vrlo složen proces vrednovanja znanja te pridavanja određene važnosti putem ocjena kao ljestvice pokazatelja uspješnosti. U seminaru su prikazani i opisani brojni čimbenici koji mogu utjecati na kvalitetu ocjenjivanja i doslovno „zamagliti“ objektivnost kao osnovni element u postupku ocjenjivanja. Samovoljno i doživljajno ocjenjivanje može biti vrlo veliki neprijatelj objektivnom donošenju odluka i procjeni učenikova znanja. Dosadašnje ocjene donekle zadovoljavaju razinu objektivnosti iako ponekad nije moguće jasno utvrditi koji su čimbenici i situacije utjecale na stvaranje takve ocjene. Stoga se u seminaru spominje i primjenjuje moderno ocjenjivanje to jest kombinacija ocjenjivanja kao brojčano i opisno ocjenjivanje putem kojih se mogu prikazati i pozitivni i negativni čimbenici koji su utjecali na stvaranje slike i prilike ocjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija