Pregled bibliografske jedinice broj: 891299
PRIMJENA ONTOLOGIJA U OBRAZOVANJU
PRIMJENA ONTOLOGIJA U OBRAZOVANJU, 2017. (ostalo).
CROSBI ID: 891299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA ONTOLOGIJA U OBRAZOVANJU
(APPLICATION OF ONTOLOGY IN EDUCATION)
Autori
Hercigonja Zoran
Izvornik
Suvremeni nastavnik u odgoju i obrazovanju-blog
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2017
Ključne riječi
ontologija, obrazovanje
(ontology, education)
Sažetak
Primjena taksonomija u obrazovanju znatno doprinosi kategorizaciji i selekciji sadržaja te raščlanjivanju bitnog od nebitnog. Naravno nešto sofisticiranija taksonomija poput ontologija daje napredne mogućnosti manipulacije sadržajima za potrebe učenja te stvaranja relacijskih veza između činjeničnih elemenata s konceptualnom pozadinom. Ontologije izvedene u obliku semantičkog web-a, nešto je novije dostignuće koje se u informacijskoj tehnologiji predstavlja kroz portale, wiki stranice te pametne rječnike. U radu će biti opisane i prikazane onotlogije u vidu semantičkog weba te prikazana upotrebljivost u učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti