Pregled bibliografske jedinice broj: 89102
Pristup djeci nerazvijena govora-individualna i kompleksna govorna terapija (istraživanje)
Pristup djeci nerazvijena govora-individualna i kompleksna govorna terapija (istraživanje) // Logopedija u novome tisućljeću, 2. kongres logopeda Hrvatske
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2001. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 89102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup djeci nerazvijena govora-individualna i kompleksna govorna terapija (istraživanje)
(Approach to Children with Undeveloped Speech - Individual and Complex Speech Therapy)
Autori
Jakubin, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Logopedija u novome tisućljeću, 2. kongres logopeda Hrvatske
/ - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2001
Skup
2.kongres logopeda Hrvatske: logopedija u novome tisućljeću
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2001. - 30.09.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Sažetak
Istraživanje je provedeno u predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG, u skupinama s integriranom djecom. Riječ je o dvama odgojno-obrazovnim programima rada, koji su kerirani prema specifičnim potrebama djece. Nađene su razlike u programima i pristupu djeci - ovisno o uzrastu, te njihovim posebnim potrebama uvjetovanim vrstom i stupnjem oštećenja. Prateći rad terapeuta i rehabilitatora te odgojitelja koji su u komunikaciji s djecom poticali govorni razvoj kroz igru, uočene su specifičnosti u kontekstu odgojno obrazovnih područja i mogućnosti stimulacija unutar njih. Osvrćemo se posebno na odgojno-obrazovna (rehabilitacijska) područja: muzičke stimulacije, stimulacije pokretom i dramski odgoj. Također postoje razlike u pristupu rehabilitatora u kompleksnoj rehabilitaciji i odgojitelja u edukaciji u integriranom programu. Istovremeno se mogla pratiti govorna progresija kod djece. Zapažene su i razlike u vrsti i trajanju igre djece između ove dvije podvrste u uzorku. Pokazano je, da su vrsta i trajanje igre povezane s govornom i socijalnom zrelošću djece, a također i s vremenom provedenim na edukaciji i rehabilitaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti