Pregled bibliografske jedinice broj: 890769
Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom
Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 890769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Frazeodidaktičeskij podhod k frazeologizmam s mifologičeskim komponentom
(Phraseodidactic Approach to Idioms with Mythological Components)
Autori
Milčić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2016
Stranica
45
Mentor
Barčot, Branka
Ključne riječi
frazeodidaktika, frazeologija, frazeologizmy s mifologičeskim komponentom, slovarnaja stat'ja, horvatskij jazyk, russkij jazyk
(frazeodidaktika, frazeologija, frazemi s mitološkom sastavnicom, rječnička natuknica, hrvatski jezik, ruski jezik)
Sažetak
Cilj istraživanja u ovome radu bio je empirijski pokazati da studenti ne poznaju u dovoljnoj mjeri frazeme s mitološkom sastavnicom te da ih ne koriste (ili barem nedovoljno koriste) u jeziku. Provedena je anketa koja je sadržavala 30 frazema s mitološkom sastavnicom, a ispitivali su se značenje, kontekst i slika (asocijacija). Podaci, dobiveni u anketi, analizirani su kvantitativno i kvalitativno. Kvantitativna je analiza pokazala da ispitanici zaista slabo poznaju frazeme, dok se kvalitativnom analizom pokušala prikazati problematiku (ne)poznavanja frazema u anketi. Naposljetku je opisan ruski dječji frazeološki rječnik "Uma palata" autorice J. Rogaljove po uzoru na koji je napisana i predstavljena ogledna hrvatska rječnička natuknica za frazem 'između Scile i Haribde' kao prijedlog za hrvatski frazeološki rječnik novoga tipa koji bi u budućnosti mogao obogatiti hrvatsku leksikografiju.
Izvorni jezik
Rus
Znanstvena područja
Filologija