Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 890101

Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji


Mišić Matej
Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, ZAGREB


CROSBI ID: 890101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji
(Using semiotics in value creation in marketing: an example of the Croatia's accession to the European Union)

Autori
Mišić Matej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
ZAGREB

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
74

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
semiotika, znak, imidž zemlje, međunarodne integracije, Europska unija
(semiotics, country image, international integrations, European Union)

Sažetak
Rad je posvećen primjeni semiotike u marketingu. Semiotika se šire može definirati kao znanstvena disciplina koja proučava znakove te procese stvaranja značenja u kulturološkoj perspektivi. Svoju primjenu pronašla je u teoriji i praksi mnogih znanstvenih područja pa tako i u marketingu, gdje se može primjenjivati u marketinškoj komunikaciji, istraživanju tržišta, proučavanju ponašanja potrošača, uređenju prodajnih prostora, razvoju novih proizvoda i slično. Svijet potrošača se zapravo sastoji od različitih značenja formiranih od znakova i simbola koji su povezani s njihovim kulturološkim prostorom i vremenom. Imidž zemlje dugi niz godina izaziva veliki interes u marketinškoj teoriji i praksi. Provedena su brojna istraživanja kojima su utvrđeni čimbenici koji utječu na izgradnju, oblikovanje i upravljanje imidžom zemlje. Članstvo u međunarodnim integracijama svakako je jedan od tih čimbenika koji komunicira dostignuti društveni, politički i ekonomski razvoj zemlje. Članstvo u Europskoj uniji predstavljalo je jedan od temeljnih ciljeva hrvatske politike od osamostaljenja. Proslava pristupanja Hrvatske Europskoj uniji označila je važan trenutak u hrvatskoj povijesti, ali to je bila i prilika za komuniciranje imidža, kako domaćoj tako i inozemnoj javnosti. Semiotičkom analizom proslave pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji nastojalo se istražiti na koji se način semiotika može primijeniti u području imidža zemlje. U radu su identificirani i kritički analizirani znakovi koji su korišteni tijekom proslave u svrhu komunikacije imidža zemlje, analizirano je planiranje, organizacija i realizacija proslave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mišić Matej
Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, ZAGREB
Mišić Matej (2016) 'Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {74}, keywords = {semiotika, znak, imid\v{z} zemlje, me\djunarodne integracije, Europska unija}, title = {Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji}, keyword = {semiotika, znak, imid\v{z} zemlje, me\djunarodne integracije, Europska unija}, publisherplace = {ZAGREB} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {74}, keywords = {semiotics, country image, international integrations, European Union}, title = {Using semiotics in value creation in marketing: an example of the Croatia's accession to the European Union}, keyword = {semiotics, country image, international integrations, European Union}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font