Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 889933

Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju


Tot, Daria
Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 3; 271-288 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 889933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju
(Importance of self-evaluation culture in education)

Autori
Tot, Daria

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 154 (2013), 3; 271-288

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kultura samovrednovanja, profesionalni razvoj učitelja, školsko samovrednovanje, sudionici samovrednovanja
(self-evaluation culture, professional performance of teachers, selfevaluation in schools, participants of self-evaluation)

Sažetak
Bitna pretpostavka za uspješno samovrednovanje jest stalnost njegova provođenja ali i stvaranje kulture samovrednovanja u školi i njezinu okružju, o čemu govore rezultati brojnih istraživanja u svijetu i u Hrvatskoj. Pri tome se naglašava da je razina autonomije škole temeljno polazište i uvjet za ostvarenje svih promjena i uvođenja inovacija. Kultura samovrednovanja podrazumijeva primjereno interpretiranje podataka prikupljenih relevantnim metodološkim postupcima, instrumentima i tehnikama s ciljem otkrivanja uzroka i objašnjavanja okolnosti koje utječu na utvrđivanje stvarnog stanja. U članku je pregled različitih pristupa i shvaćanja važnosti pojedinih sastavnica kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju te kritički osvrt o stajalištima različitih autora o pitanjima kulture samovrednovanja. Jednako tako ističe se podudarnost i različitost u pristupima i promišljanjima relevantnih teoretičara i istraživača oko bitnih pitanja samovrednovanja kao što su, primjerice, samovrednovanje i profesionalno djelovanje učitelja, poticanje kontinuiranih promjena u svih njegovih sudionika, provedba procesa samovrednovanja s naglaskom na pretpostavke kvalitetnog samovrednovanja, njegovu metodologiju, subjekte vrednovanja kao i metaevaluaciju. Ključne riječi: kultura samovrednovanja, profesionalni razvoj učitelja, školsko samovrednovanje, sudionici samovrednovanja

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Tot (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tot, Daria
Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 3; 271-288 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Tot, D. (2013) Važnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju. Napredak (Zagreb), 154 (3), 271-288.
@article{article, author = {Tot, Daria}, year = {2013}, pages = {271-288}, keywords = {kultura samovrednovanja, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, \v{s}kolsko samovrednovanje, sudionici samovrednovanja}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Va\v{z}nost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju}, keyword = {kultura samovrednovanja, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, \v{s}kolsko samovrednovanje, sudionici samovrednovanja} }
@article{article, author = {Tot, Daria}, year = {2013}, pages = {271-288}, keywords = {self-evaluation culture, professional performance of teachers, selfevaluation in schools, participants of self-evaluation}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Importance of self-evaluation culture in education}, keyword = {self-evaluation culture, professional performance of teachers, selfevaluation in schools, participants of self-evaluation} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Linguistics & Language Behavior Abstracts
  • EBSCO
  • ERA
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font