Pregled bibliografske jedinice broj: 889420
Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji
Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji // Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 13-13 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 889420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji
(Clinical conclusion - the foundation of education of physiotherapists in neurophysiotherapy)
Autori
Maček, Zdravko ; Grozdek Čovčić, Gordana ; Telebuh, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
/ Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 13-13
ISBN
978-953-6239-55-9
Skup
16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje, klinička praksa, zadovoljstvo studenata
(education, clinical practice, student satisfaction)
Sažetak
Obrazovanje mora studentima fizioterapije omogućiti da tijekom studija usvoje teoretske osnove na kojima će paralelno razvijati praktične terapeutske vještine i razvijati kritičko mišljenje u svim fazama kliničkog zaključivanja. Kliničko zaključivanje podrazumijeva skup kognitivnih procesa, teoretskih znanja i praktičnih vještina kojima se fizioterapeut koristi u fazi procjene, postavljanju ciljeva i plana tretmana, intervenciji i evaluaciji fizioterapeutskog tretmana. U procesu obrazovanja fizioterapeuta student bi morao steći minimalne osnove i kompetencije za samostalan rad s pacijentom u bilo kojem području fizioterapije. Cilj: ispitati zadovoljstvo studenata fizioterapije kliničkom prezentacijom i razumijevanje praktičnih sadržaja u nastavi neurofizioterapije. Metode: U istraživanju je provedena anketa na uzorku od 20 studenata fizioterapije koji su ocjenama od 1 do 5 ocjenjivali 11 kliničkih mentora neurofizioterapije u kategoriji pitanja koja su se odnosila na prikaz nastavnih sadržaja kroz kvalitetu demonstracije na pacijentima i razumljivost demonstracije procjene i intervencije u neurofizioterapiji. Rezultati: Istraživanje je pokazalo da su ocjene za prikaz nastavnih sadržaja u rasponu od 4, 2 do 4, 9, prosječno 4, 54. Ocjene za razumijevanje demonstracije procjene i intervencije u rasponu su od 4, 3 do 4, 8, prosječno 4, 58. Rasprava i zaključak: Klinički mentori koji u vlastitoj kliničkoj praksi razvijaju timsku suradnju na osnovi kliničkog zaključivanja i pristupa rješavanja problema postižu dobre rezultate nastavničkog rada s aspekta prikaza i demonstracije nastavnih sadržaja na pacijentu te s aspekta jasnoće kliničke primjene procjene i intervencije u neurofizioterapiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb