Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 889420

Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji


Maček, Zdravko; Grozdek Čovčić, Gordana; Telebuh, Mirjana
Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji // Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 13-13 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 889420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji
(Clinical conclusion - the foundation of education of physiotherapists in neurophysiotherapy)

Autori
Maček, Zdravko ; Grozdek Čovčić, Gordana ; Telebuh, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 13-13

ISBN
978-953-6239-55-9

Skup
16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje, klinička praksa, zadovoljstvo studenata
(education, clinical practice, student satisfaction)

Sažetak
Obrazovanje mora studentima fizioterapije omogućiti da tijekom studija usvoje teoretske osnove na kojima će paralelno razvijati praktične terapeutske vještine i razvijati kritičko mišljenje u svim fazama kliničkog zaključivanja. Kliničko zaključivanje podrazumijeva skup kognitivnih procesa, teoretskih znanja i praktičnih vještina kojima se fizioterapeut koristi u fazi procjene, postavljanju ciljeva i plana tretmana, intervenciji i evaluaciji fizioterapeutskog tretmana. U procesu obrazovanja fizioterapeuta student bi morao steći minimalne osnove i kompetencije za samostalan rad s pacijentom u bilo kojem području fizioterapije. Cilj: ispitati zadovoljstvo studenata fizioterapije kliničkom prezentacijom i razumijevanje praktičnih sadržaja u nastavi neurofizioterapije. Metode: U istraživanju je provedena anketa na uzorku od 20 studenata fizioterapije koji su ocjenama od 1 do 5 ocjenjivali 11 kliničkih mentora neurofizioterapije u kategoriji pitanja koja su se odnosila na prikaz nastavnih sadržaja kroz kvalitetu demonstracije na pacijentima i razumljivost demonstracije procjene i intervencije u neurofizioterapiji. Rezultati: Istraživanje je pokazalo da su ocjene za prikaz nastavnih sadržaja u rasponu od 4, 2 do 4, 9, prosječno 4, 54. Ocjene za razumijevanje demonstracije procjene i intervencije u rasponu su od 4, 3 do 4, 8, prosječno 4, 58. Rasprava i zaključak: Klinički mentori koji u vlastitoj kliničkoj praksi razvijaju timsku suradnju na osnovi kliničkog zaključivanja i pristupa rješavanja problema postižu dobre rezultate nastavničkog rada s aspekta prikaza i demonstracije nastavnih sadržaja na pacijentu te s aspekta jasnoće kliničke primjene procjene i intervencije u neurofizioterapiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Maček, Zdravko; Grozdek Čovčić, Gordana; Telebuh, Mirjana
Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji // Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 13-13 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Maček, Z., Grozdek Čovčić, G. & Telebuh, M. (2017) Kliničko zaključivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji. U: Lučanin, D. & Pavić, J. (ur.)Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse.
@article{article, author = {Ma\v{c}ek, Zdravko and Grozdek \v{C}ov\v{c}i\'{c}, Gordana and Telebuh, Mirjana}, year = {2017}, pages = {13-13}, keywords = {obrazovanje, klini\v{c}ka praksa, zadovoljstvo studenata}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Klini\v{c}ko zaklju\v{c}ivanje – temelj obrazovanja fizioterapeuta u neurofizioterapiji}, keyword = {obrazovanje, klini\v{c}ka praksa, zadovoljstvo studenata}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ma\v{c}ek, Zdravko and Grozdek \v{C}ov\v{c}i\'{c}, Gordana and Telebuh, Mirjana}, year = {2017}, pages = {13-13}, keywords = {education, clinical practice, student satisfaction}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Clinical conclusion - the foundation of education of physiotherapists in neurophysiotherapy}, keyword = {education, clinical practice, student satisfaction}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font