Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 889205

NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE


Krajnović, Franka
NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE // Život i škola, Vol. LXII (2016), No. 1; 63-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 889205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE
(The Teaching Content in the Context of the Development of the Pedagogical Thought)

Autori
Krajnović, Franka

Izvornik
Život i škola (0044-4855) Vol. LXII (2016), No. 1; 63-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
nastavni sadržaji ; nastava ; odgoj ; teorijski koncepti
(teaching content ; teaching ; education ; theoretical concepts)

Sažetak
U ovom radu prikazuju se relacije između nastavnih sadržaja i razvoja pedagoške teorije i prakse. Zanimanje je posebno usmjereno na to koja su iskustva pedagoške prakse i koje su teorijske spoznaje postojale u području odgoja i obrazovanja, koje su bile dostupne i kojima se moglo koristiti u razjašnjavanju uloge i funkcije nastavnih sadržaja. Središnja je misao da su nastavni sadržaji ključna poveznica između unutarnjih, psiholoških, procesa učenika i vanjskih obilježja nastave te da pravo značenje sadržaja obrazovanja i nastave nastaje zajedničkim bavljenjem učenika i nastavnika određenim sadržajem. Nakon uvida u pedagoške ideje vremena u kojemu su svoje misli o odgoju, obrazovanju, poučavanju i učenju razvijali poznati pedagozi (Komenski, Humboldt, Herbart…) te znanstveno etablirane orijentacije znanosti o odgoju (duhovnoznanstvena, kritičko- racionalistička i kritičko-konstruktivistička) kao i didaktičko-teorijske modela za planiranje, organiziranje i provođenje nastave, može se ustvrditi kako postoji relevantan sustav pedagogijske spoznaje o nastavnim sadržajima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Franka
NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE // Život i škola, Vol. LXII (2016), No. 1; 63-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Krajnović, F. (2016) NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE. Život i škola, Vol. LXII (No. 1), 63-72.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Franka}, year = {2016}, pages = {63-72}, keywords = {nastavni sadr\v{z}aji, nastava, odgoj, teorijski koncepti}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {Vol. LXII}, number = {No. 1}, issn = {0044-4855}, title = {NASTAVNI SADR\v{Z}AJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGO\v{S}KE TEORIJE I PRAKSE}, keyword = {nastavni sadr\v{z}aji, nastava, odgoj, teorijski koncepti} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Franka}, year = {2016}, pages = {63-72}, keywords = {teaching content, teaching, education, theoretical concepts}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {Vol. LXII}, number = {No. 1}, issn = {0044-4855}, title = {The Teaching Content in the Context of the Development of the Pedagogical Thought}, keyword = {teaching content, teaching, education, theoretical concepts} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font