Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 889202

REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA


Krajnović, Franka
REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA // Život i škola, Vol.LXII (2016), No.2; 105-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 889202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA
(Regulation styles of Motivation in Relation to Different Teaching Content)

Autori
Krajnović, Franka

Izvornik
Život i škola (0044-4855) Vol.LXII (2016), No.2; 105-117

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
obrazovanje ; nastava ; sadržaji učenja ; struktura motivacije ; okolina učenja
(education ; teaching process ; teaching content ; structure motivation ; learning environment)

Sažetak
Pedagogijsko polazište ovog istraživanja bila je teorija kategorijalnog obrazovanja W. Klafkija, koja izvire iz Herbartovog stava kako nastava nije bitna zbog prijenosa znanja, već zbog posredovanja sadržaja koji u plodonosnom susretu s nastavnicima i učenicima daju odgovor na vječno pedagoško pitanje kako učenika motivirati, osposobiti i pridobiti da samostalno misli i radi. Cilj ovoga istraživanja bio je, iz perspektive teorije samoodređenja (Self Determination Theory/SDT), ispitati motivacijska uvjerenja vezana za učenje Hrvatskog jezika i Zdravstvene njege u odnosu na opaženu okolinu učenja u strukovnim školama za medicinske sestre. Ispitanici su bili učenici trećih i četvrtih razreda (N=359) u dvjema školama. Rezultati su pokazali značajne razlike u strukturi motivacije u učenju različitih sadržaja. U nastavi Hrvatskog jezika učenici najizraženijom percipiraju introjiciranu regulaciju motivacije, dok je u učenju sadržaja Zdravstvene njege najizraženija forma motivacije eksternalna regulacija. Utvrđene su i značajne razlike u motivacijskim uvjerenjima između dviju škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Franka
REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA // Život i škola, Vol.LXII (2016), No.2; 105-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Krajnović, F. (2016) REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA. Život i škola, Vol.LXII (No.2), 105-117.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Franka}, year = {2016}, pages = {105-117}, keywords = {obrazovanje, nastava, sadr\v{z}aji u\v{c}enja, struktura motivacije, okolina u\v{c}enja}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {Vol.LXII}, number = {No.2}, issn = {0044-4855}, title = {REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLI\v{C}ITE SADR\v{Z}AJE U\v{C}ENJA}, keyword = {obrazovanje, nastava, sadr\v{z}aji u\v{c}enja, struktura motivacije, okolina u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Franka}, year = {2016}, pages = {105-117}, keywords = {education, teaching process, teaching content, structure motivation, learning environment}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {Vol.LXII}, number = {No.2}, issn = {0044-4855}, title = {Regulation styles of Motivation in Relation to Different Teaching Content}, keyword = {education, teaching process, teaching content, structure motivation, learning environment} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Design and Applied Arts Index
  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font