Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 888960

Osnove marketinga


Kotler, Philip; Wong, Veronica; Saunders, John; Armstrong, Gary
Osnove marketinga. Zagreb: MATE, 2006 (monografija)


CROSBI ID: 888960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga
(Principles of marketing)

Autori
Kotler, Philip ; Wong, Veronica ; Saunders, John ; Armstrong, Gary

Prevoditelji
Martinović, Maja ; Heršak, Emil ; Rajh, Ivanka ; Grabar, Ivana ; Jelenić, Lidija ; Kuzmić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2006

Stranica
958

ISBN
953-246-023-3

Ključne riječi
marketing

Sažetak
Udžbenik Osnove marketinga daje aktualan pregled suvremenog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Četvrto europsko izdanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivanka Rajh (prevoditelj)

Avatar Url Emil Heršak (prevoditelj)

Avatar Url Ivana Grabar (prevoditelj)

Avatar Url Maja Martinović (prevoditelj)


Citiraj ovu publikaciju:

Kotler, Philip; Wong, Veronica; Saunders, John; Armstrong, Gary
Osnove marketinga. Zagreb: MATE, 2006 (monografija)
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J. & Armstrong, G. (2006) Osnove marketinga. Zagreb, MATE.
@book{book, author = {Kotler, Philip and Wong, Veronica and Saunders, John and Armstrong, Gary}, translator = {Martinovi\'{c}, Maja and Her\v{s}ak, Emil and Rajh, Ivanka and Grabar, Ivana and Jeleni\'{c}, Lidija and Kuzmi\'{c}, Marina}, year = {2006}, pages = {958}, keywords = {marketing}, isbn = {953-246-023-3}, title = {Osnove marketinga}, keyword = {marketing}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Kotler, Philip and Wong, Veronica and Saunders, John and Armstrong, Gary}, translator = {Martinovi\'{c}, Maja and Her\v{s}ak, Emil and Rajh, Ivanka and Grabar, Ivana and Jeleni\'{c}, Lidija and Kuzmi\'{c}, Marina}, year = {2006}, pages = {958}, keywords = {marketing}, isbn = {953-246-023-3}, title = {Principles of marketing}, keyword = {marketing}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font