Pregled bibliografske jedinice broj: 888871
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 888871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja
(Constructivist teaching: theory and empirical research)
Autori
Topolovčan, Tomislav ; Rajić, Višnja ; Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
272
ISBN
978-953-8115-26-4
Ključne riječi
digitalni mediji, konstruktivizam, nastava, reformska pedagogija
(digital media, constructivism, teaching, reform pedagogy)
Sažetak
Ova je monografija rezultat višegodišnjega proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net-generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati najnovijih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net-generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2013-11-3814 - Nastava i škola za net-generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama (SCHOOL 4 NET-GEN) (Matijević, Milan, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb