Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 888871

Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja


Topolovčan, Tomislav; Rajić, Višnja; Matijević, Milan
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (monografija)


CROSBI ID: 888871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja
(Constructivist teaching: theory and empirical research)

Autori
Topolovčan, Tomislav ; Rajić, Višnja ; Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2017

Stranica
272

ISBN
978-953-8115-26-4

Ključne riječi
digitalni mediji, konstruktivizam, nastava, reformska pedagogija
(digital media, constructivism, teaching, reform pedagogy)

Sažetak
Ova je monografija rezultat višegodišnjega proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net-generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati najnovijih istraživanja troje članova istraživačke skupine „Nastava i škola za net-generacije“. Ti su rezultati prikupljeni na uzorcima učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Empirijski su rezultati stavljeni u kontekst teorija nastave i učenja koje se nalaze u novijoj didaktičkoj i psihološkoj literaturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2013-11-3814 - Nastava i škola za net-generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama (SCHOOL 4 NET-GEN) (Matijević, Milan, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Topolovčan, Tomislav; Rajić, Višnja; Matijević, Milan
Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (monografija)
Topolovčan, T., Rajić, V. & Matijević, M. (2017) Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav and Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2017}, pages = {272}, keywords = {digitalni mediji, konstruktivizam, nastava, reformska pedagogija}, isbn = {978-953-8115-26-4}, title = {Konstruktivisti\v{c}ka nastava: teorija i empirijska istra\v{z}ivanja}, keyword = {digitalni mediji, konstruktivizam, nastava, reformska pedagogija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav and Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2017}, pages = {272}, keywords = {digital media, constructivism, teaching, reform pedagogy}, isbn = {978-953-8115-26-4}, title = {Constructivist teaching: theory and empirical research}, keyword = {digital media, constructivism, teaching, reform pedagogy}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font