Pregled bibliografske jedinice broj: 887933
Tematske rute u zavičajnoj nastavi - Istarski književni itinerari
Tematske rute u zavičajnoj nastavi - Istarski književni itinerari // Metodički obzori, 7 (2012), 15; 125-139 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 887933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tematske rute u zavičajnoj nastavi - Istarski književni itinerari
(Thematic routes in the homeland teaching - Istrian literary itineraries)
Autori
Urošević, Nataša ; Urošević-Hušak, Jelena
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 7
(2012), 15;
125-139
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zavičajna nastava, tematske rute, književni itinerar, Istra
(homeland teaching, thematic routes, literary itineraries, Istria)
Sažetak
U radu su istražene inovativne mogućnosti primjene tematskih ruta u zavičajnoj nastavi i predstavljen projekt istarskih književnih itinerara, a temeljno teorijsko-metodološko polazište je koncept zavičajne nastave istarskog pedagoga Tone Peruška. Istraživanjem se ukazuje da se zavičajna nastava, istraživanjem, upoznavanjem, očuvanjem i afirmacijom lokalnih, regionalnih i nacionalnih vrijednosti i osobitosti, kroz koncept multikulturalnog i interkulturalnog obrazovanja, adekvatno uklapa u odgoj i obrazovanje za Europsku uniju. Na temelju konkretnih iskustava iz nastavne prakse predstavljeni su mogući modeli promišljanja i osmišljavanja tematskih ruta u zavičajnoj nastavi. Autorice zaključuju da ovakvi alternativni oblici terenske nastave potiču kreativnost učenika i studenata, olakšavaju usvajanje ključnih spoznaja kroz timski rad i interaktivnu projektnu nastavu, potičući sve sudionike na inovativno promišljanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti svog zavičaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija