Pregled bibliografske jedinice broj: 887617
Zadovoljstvo studenata sestrinstva kliničkim okruženjem za učenje
Zadovoljstvo studenata sestrinstva kliničkim okruženjem za učenje, 2017., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet Osijek, diplomski studij Sestrinstvo, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 887617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata sestrinstva kliničkim okruženjem za učenje
(Satisfaction of undergraduate students of Nursing with clinical learning environment)
Autori
Bagić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet Osijek, diplomski studij Sestrinstvo
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
26.06
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Prlić, Nada
Ključne riječi
studenti, zdravstvena njega, kliničko okruženje, učenje.
(student, nursing care, clinical environment, learning)
Sažetak
Cilj: Ispitati zadovoljstvo studenata Sveučilišnog preddiplomskog studija Sestrinstvo kliničkim okruženjem za učenje. Ispitanici i metode: U istraživanju je sudjelovalo 212 studenata. Ispitanici su bili studenti studija Sestrinstvo na Medicinskome fakultetu u Osijeku. Kao instrument istraživanja korištena je standardizirana “Clinical learning environment, supervision and nurse teacher evaluation scale” (CLES+t) skala. Primjenjena je deskriptivna i neparametrijska statistička obrada podataka. Rezultati: Postoji razlika u zadovoljstvu kliničkim okruženjem za učenje s obzirom na spol (p= 0, 03). Dobivena je značajna razlika u zadovoljstvu kliničkim okruženjem za učenje s obzirom na dob (p= 0, 04). Ispitanici stariji od 25 godina su iskazali veće zadovoljstvo (Me= 4) nego mlađi (Me= 4). Studenti koji su završili drugu strukovnu školu su iskazali veće zadovoljstvo (Me= 4) u odnosu na studente koji su završili zdravstvenu školu (Me= 4) ili gimnaziju (Me= 4). Značajna je razlika u zadovoljstvu kliničkim okruženjem za učenje s obzirom na godinu studija (p <0, 001). Ispitanici prve godine su iskazali veće zadovoljstvo (Me= 4) u odnosu na ispitanike druge (Me= 3) i treće godine (Me= 4). Postoji značajna razlika u zadovoljstvu kliničkim okruženjem za učenje s obzirom na radno iskustvo (p= 0, 03). Ispitanici koji imaju više radnoga iskustva su iskazali veće zadovoljstvo (Me= 5). Značajna je razlika s obzirom na vrstu kliničkoga okruženja u podskali pedagoško ozračje u nastavnoj bazi (p= 0, 008). Zaključak: Studenti su zadovoljni kliničkim okruženjem za učenje. Postoje razlike s obzirom na: spol, dob, radno iskustvo, godinu studija, završenu srednju školu te vrstu kliničkoga okruženja za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti