Pregled bibliografske jedinice broj: 886891
Pilates kao sportsko- rekreacijski sadržaj u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištima
Pilates kao sportsko- rekreacijski sadržaj u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištima // Međunarodna znastveno- stručna konferencija „Kineziološka rekreacija i kvaliteta života" / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Parvus, 2008. str. 269-279 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 886891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pilates kao sportsko- rekreacijski sadržaj u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištima
(Pilates as sports and recreational facilities in teaching physical education at Universities)
Autori
Vidaković, Donata ; Kostelić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna znastveno- stručna konferencija „Kineziološka rekreacija i kvaliteta života"
/ Andrijašević, Mirna - Zagreb : Parvus, 2008, 269-279
Skup
Međunarodna znastveno- stručna konferencija „Kineziološka rekreacija i kvaliteta života"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.02.2008. - 24.02.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pilates tehnika, stavovi studentica, sportsko-rekreacijski sadržaj
(pilates technique, attitudes of students, sport and recreation contents)
Sažetak
Istraživanje je provedeno na uzorku od 69 studentica Sveučilišta u Zadru, koje su u sklopu izbornog kolegija tjelesne i zdravstvene kulture odabrale pilates kao temeljni sadržaj tijekom tekuće godine. Studentice su anonimno ispunile anketni upitnik od tri bloka pitanja, koji su se odnosili na procjenu kvalitete instruktora pilatesa, procjenu strukture sata i procjenu interesa studentica prema različitim modelima pilatesa (pilates na lopti, pilates sa obručima..). Izračunate su frekvencije odgovora na pojedina pitanja, te je primjenom t-testa za nezavisne uzorke utvrđeno da li postoje razlike između studentica koje su na početku akademske godine imale različite stavove prema odabranom sadržaju.
Izvorni jezik
Hrvatski