Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 886192

UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA


Bogdanović, Mario
UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA // PROCEEDINGS: Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment / Vukmirović, Nikola (ur.).
Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016. str. 101-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 886192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA
(MOTIVATION MANAGEMENT IN A FUNCTION OF ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT)

Autori
Bogdanović, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PROCEEDINGS: Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment / Vukmirović, Nikola - Banja Luka : Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016, 101-113

ISBN
978-99938-46-65-9

Skup
Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 02.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Motivacija za poduzetništvo ; motivacijski čimbenici poduzetništva ; poduzetnički razvoj ; upravljanje motivacijskim čimbenikom poduzetništva
(Motivation for entrepreneurship ; motivation factors of entrepreneurship ; entrepreneurial development ; management of entrepreneurial motivation)

Sažetak
Unaprijediti poduzetništvo znači primijeniti znanja i spoznaje o njegovim uzročnim čimbenicima. Poduzetništvo je osnovno uzrokovano ljudima poduzetnicima i zato je važno istražiti i saznati ključne motivacijske čimbenike o kojima ovisi njihov ulazak, zadržavanje i stimuliranje na poduzetničke pothvate/projekte. U poduzetništvu, a napose u poduzetništvu tranzicijskih zemalja prisutni su brojni izazovi koji se mogu svrstati u različita područja poput psiholoških, bioloških, ekonomskih, državno- institucijskih, socijalno-kulturoloških, tehničko-tehnoloških, političkih, često isprepletenih u kombiniranom djelovanju. Brojni poduzetnički izazovi zahtijevaju i odgovarajuće resurse za njihovo rješavanje, a njihov izostanak u pravilu rezultira demotivacijom i poduzetničkim neuspjehom. Znanstveni (spoznajni) cilj ovog rada bio je odgovoriti na pitanje kako upravljati motivacijskom čimbenikom u poduzetničkom razvoju. Da bi se ostvario navedeni cilj istraženi su motivacijski čimbenici o kojima ovisi ulazak, zadržavanje i stimulacija poduzetnika na (nove) pothvate po temeljnim pojavnim oblicima: a) psihološki motivacijski čimbenik, b) političko- ekonomski motivacijski čimbenik i c) kulturološki motivacijski čimbenik. Praktični stručni cilj rada bio je pružiti stručnu potporu kreatorima ekonomske politike u smislu stimuliranja snažnijeg poduzetničkog ulaska, dužeg zadržavanja, ali i brojnijih inovativnih aktivnosti u svijetu poduzetništva kroz stvaranje preduvjeta za njihov uspjeh. Glavne metode korištene u ovom radu su metoda analize, sinteze, uvida i zaključivanja. Rezultati su pokazali da je razumijevanje i primjena spoznaja o motivacijskom čimbeniku poduzetništva nužnost za djelotvorno upravljanje poduzetništvom. U tom kontekstu sugerirana su upravljačka rješenja za unaprjeđenje poduzetničkog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Sažetak je na engleskom i hrvatskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mario Bogdanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bogdanović, Mario
UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA // PROCEEDINGS: Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment / Vukmirović, Nikola (ur.).
Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016. str. 101-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bogdanović, M. (2016) UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM ČIMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNIŠTVA. U: Vukmirović, N. (ur.)PROCEEDINGS: Innovations and entreprenurship - launchers of developent and employment.
@article{article, author = {Bogdanovi\'{c}, Mario}, editor = {Vukmirovi\'{c}, N.}, year = {2016}, pages = {101-113}, keywords = {Motivacija za poduzetni\v{s}tvo, motivacijski \v{c}imbenici poduzetni\v{s}tva, poduzetni\v{c}ki razvoj, upravljanje motivacijskim \v{c}imbenikom poduzetni\v{s}tva}, isbn = {978-99938-46-65-9}, title = {UPRAVLJANJE MOTIVACIJSKIM \v{C}IMBENIKOM U FUNKCIJI RAZVOJA PODUZETNI\v{S}TVA}, keyword = {Motivacija za poduzetni\v{s}tvo, motivacijski \v{c}imbenici poduzetni\v{s}tva, poduzetni\v{c}ki razvoj, upravljanje motivacijskim \v{c}imbenikom poduzetni\v{s}tva}, publisher = {Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Bogdanovi\'{c}, Mario}, editor = {Vukmirovi\'{c}, N.}, year = {2016}, pages = {101-113}, keywords = {Motivation for entrepreneurship, motivation factors of entrepreneurship, entrepreneurial development, management of entrepreneurial motivation}, isbn = {978-99938-46-65-9}, title = {MOTIVATION MANAGEMENT IN A FUNCTION OF ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT}, keyword = {Motivation for entrepreneurship, motivation factors of entrepreneurship, entrepreneurial development, management of entrepreneurial motivation}, publisher = {Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font