Pregled bibliografske jedinice broj: 885484
Promotivne aktivnosti u maloprodaji proizvoda brze mode
Promotivne aktivnosti u maloprodaji proizvoda brze mode, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 885484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promotivne aktivnosti u maloprodaji proizvoda brze mode
(Promotion activites in fast fashion retailing)
Autori
Tešanović, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.07
Godina
2017
Stranica
69
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
promotivne aktivnosti, brza moda, Zara, H&M
(promotional activities, fast fashion, Zara, H&M)
Sažetak
Ovim se radom prikazuju i pobliže objašnjavaju promotivne aktivnosti kojima se poduzeća služe pri komuniciranju s okolinom. U radu se najprije fokusira na opisivanje svake promotivne aktivnosti zasebno, a zatim se njihova uloga objašnjava u kontekstu brze mode. Analizom promotivnih aktivnosti marki Zara d.o.o i H&M d.o.o prikazuju se načini na koje određena poduzeća koriste promotivne aktivnosti kako bi promovirala proizvod ili uslugu, ostvarila pozitivan imidž u javnosti te postigla zadane ciljeve. Cilj ovoga rada je prikazati u koje se svrhe koriste promotivne aktivnosti u brzoj modi. Provedenom se analizom može vidjeti na koji način različite marke koriste pojedine promotivne aktivnosti, te koji je ishod, odnosno koji su rezultati tih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija