Pregled bibliografske jedinice broj: 885481
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 885481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom
(ANALYSIS OF IMPORTANCE OF PURCHASE AS PART OF TOURIST ACTIVITIES FOR PERCEPTION AND SATISFACTION WITH TRAVEL DESTINATION)
Autori
Lide, Roberta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.07
Godina
2017
Stranica
52
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
kupovina, zadovoljstvo, percepcija
(shopping, satisfaction, perception)
Sažetak
Iako kupovina ima poveći značaj u turizmu, te je jedna od glavnih aktivnosti tijekom putovanja, u literaturi nije dovoljno istraživano koliko ona sama utječe na percepciju i zadovoljstvo. Zbog toga se u ovom radu istražuje važnost kupovine kao dijela turističke aktivnosti na percepciju i zadovoljstvo boravkom na turističkoj destinaciji. Cilj ovog istraživanja je bio istražiti kupovinu u turizmu kako bi što bolje razumjeli važnost i doprinos koju kupovinu ima u turističkoj industriji te kako utječe na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Rezultati istraživanja su pokazali kako je kupovina tijekom putovanja potrošačima bitna te vole uživati u njoj, ali samo kao dodatnoj aktivnosti na putu, te neće bitno utjecati na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Pozitivno iskustvo u kupovini na destinaciji ne bi potaknulo ispitanike na ponovni posjet destinaciji, ali bi svakako rezultiralo pozitivnom preporukom drugima. Iako kupovina ima ulogu u stvaranju cjelokupnog zadovoljstva i percepcije, ukoliko je cjelokupan doživljaj destinacije loš, kupovina nema tu snagu da bi mogla popraviti taj dojam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija