Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 885481

Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom


Lide, Roberta
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 885481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom
(ANALYSIS OF IMPORTANCE OF PURCHASE AS PART OF TOURIST ACTIVITIES FOR PERCEPTION AND SATISFACTION WITH TRAVEL DESTINATION)

Autori
Lide, Roberta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.07

Godina
2017

Stranica
52

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
kupovina, zadovoljstvo, percepcija
(shopping, satisfaction, perception)

Sažetak
Iako kupovina ima poveći značaj u turizmu, te je jedna od glavnih aktivnosti tijekom putovanja, u literaturi nije dovoljno istraživano koliko ona sama utječe na percepciju i zadovoljstvo. Zbog toga se u ovom radu istražuje važnost kupovine kao dijela turističke aktivnosti na percepciju i zadovoljstvo boravkom na turističkoj destinaciji. Cilj ovog istraživanja je bio istražiti kupovinu u turizmu kako bi što bolje razumjeli važnost i doprinos koju kupovinu ima u turističkoj industriji te kako utječe na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Rezultati istraživanja su pokazali kako je kupovina tijekom putovanja potrošačima bitna te vole uživati u njoj, ali samo kao dodatnoj aktivnosti na putu, te neće bitno utjecati na cjelokupnu percepciju i zadovoljstvo boravkom na destinaciji. Pozitivno iskustvo u kupovini na destinaciji ne bi potaknulo ispitanike na ponovni posjet destinaciji, ali bi svakako rezultiralo pozitivnom preporukom drugima. Iako kupovina ima ulogu u stvaranju cjelokupnog zadovoljstva i percepcije, ukoliko je cjelokupan doživljaj destinacije loš, kupovina nema tu snagu da bi mogla popraviti taj dojam.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lide, Roberta
Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Lide, R. (2017) 'Analiza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lide, Roberta}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {kupovina, zadovoljstvo, percepcija}, title = {Analiza va\v{z}nosti kupovine kao dijela turisti\v{c}ke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turisti\v{c}kom destinacijom}, keyword = {kupovina, zadovoljstvo, percepcija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lide, Roberta}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {shopping, satisfaction, perception}, title = {ANALYSIS OF IMPORTANCE OF PURCHASE AS PART OF TOURIST ACTIVITIES FOR PERCEPTION AND SATISFACTION WITH TRAVEL DESTINATION}, keyword = {shopping, satisfaction, perception}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font