Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 885305

Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija


Marčeta, Sara
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska


CROSBI ID: 885305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija
(Evaluation of intellectual abilities in students on the basis of their educational competencies)

Autori
Marčeta, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek, Hrvatska

Datum
11.07

Godina
2017

Stranica
48

Mentor
Sablić, Marija

Neposredni voditelj
Rački, Željko

Ključne riječi
inteligencija, kompetencije, implicitne teorije, Pigmalion efekt
(intelligence, competences, implicit theories, Pygmalion effect)

Sažetak
Cilj je rada ispitati mišljenja učitelja razredne nastave o ponašanjima učenika koja mogu biti odraz inteligencije. Na taj su način ispitane implicitne teorije učitelja razredne nastave o načinu kako se inteligencija pokazuje u razvijenim kompetencijama. Istraženo je koje kompetencije učitelji razredne nastave vide kao najviše odnosno najniže indikatore inteligencije kod učenika i jesu li pri tome na umu imali djevojčice ili dječake. U istraživanju je sudjelovalo 50 učitelja razredne nastave, 49 žena i 1 muškarac, prosječne dobi 42 godine, s rasponom dobi od 24 do 61 godine. Rezultati govore kako učitelji razredne nastave kao najviše pokazatelje inteligencije kod djece vide kompetenciju učiti kako učiti i komunikaciju na materinskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Marija Sablić (mentor)

Avatar Url Željko Rački (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marčeta, Sara
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
Marčeta, S. (2017) 'Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mar\v{c}eta, Sara}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {inteligencija, kompetencije, implicitne teorije, Pigmalion efekt}, title = {Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti u\v{c}enika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija}, keyword = {inteligencija, kompetencije, implicitne teorije, Pigmalion efekt}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mar\v{c}eta, Sara}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {intelligence, competences, implicit theories, Pygmalion effect}, title = {Evaluation of intellectual abilities in students on the basis of their educational competencies}, keyword = {intelligence, competences, implicit theories, Pygmalion effect}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font