Pregled bibliografske jedinice broj: 885305
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 885305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje intelektualnih sposobnosti učenika na temelju ostvarenih obrazovnih kompetencija
(Evaluation of intellectual abilities in students on the basis of their educational competencies)
Autori
Marčeta, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
11.07
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Sablić, Marija
Neposredni voditelj
Rački, Željko
Ključne riječi
inteligencija, kompetencije, implicitne teorije, Pigmalion efekt
(intelligence, competences, implicit theories, Pygmalion effect)
Sažetak
Cilj je rada ispitati mišljenja učitelja razredne nastave o ponašanjima učenika koja mogu biti odraz inteligencije. Na taj su način ispitane implicitne teorije učitelja razredne nastave o načinu kako se inteligencija pokazuje u razvijenim kompetencijama. Istraženo je koje kompetencije učitelji razredne nastave vide kao najviše odnosno najniže indikatore inteligencije kod učenika i jesu li pri tome na umu imali djevojčice ili dječake. U istraživanju je sudjelovalo 50 učitelja razredne nastave, 49 žena i 1 muškarac, prosječne dobi 42 godine, s rasponom dobi od 24 do 61 godine. Rezultati govore kako učitelji razredne nastave kao najviše pokazatelje inteligencije kod djece vide kompetenciju učiti kako učiti i komunikaciju na materinskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek