Pregled bibliografske jedinice broj: 885071
Primjena dramskih tehnika u edukaciji ili kako biti „nastavnik u ulozi“
Primjena dramskih tehnika u edukaciji ili kako biti „nastavnik u ulozi“ // Zbornik radova s znanstvenog skupa „Sretna djeca - Kreativnost u likovnom, dramskom i plesnom izrazu djeteta" / Zaninović Tanay, Ljiljana ; Tanay, Emil Robert (ur.).
Zagreb: Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2016. str. 78-87 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 885071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena dramskih tehnika u edukaciji ili kako
biti „nastavnik u ulozi“
(The use of drama techniques in education or how to
be a "teacher in the role")
Autori
Miholić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s znanstvenog skupa „Sretna djeca - Kreativnost u likovnom, dramskom i plesnom izrazu djeteta"
/ Zaninović Tanay, Ljiljana ; Tanay, Emil Robert - Zagreb : Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2016, 78-87
Skup
Sretna djeca - Kreativnost u likovnom, dramskom i plesnom izrazu djeteta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.10.2016. - 15.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost, procesna drama, dramske tehnike
(creativity, process drama ; drama techniques)
Sažetak
Dramski rad kroz akciju i neposredan doživljaj riječi i pokreta, a u okviru zamišljene dramske realnosti i procesa skupne dinamike, višedimenzionalno zahvaća osobno iskustvo osobe, oslobađa i potiče spontanost i kreativnost, potiče izražavanje osjećaja i misli te tako utječe na cjelokupni proces učenja. U izlaganju će biti prezentirane osnovne postavke dramskog rada i praktične primjena dramskih tehnika u oblikovanju procesne drame, kao forme u kojoj se dramski sadržaj istovremeno stvara i prorađuje, a može se primjenjivati u postizanju širokog spektra edukacijskih, rehabilitacijskih i suportivno- terapijskih ciljeva. Uz prezentaciju niza dramskih tehnika, naglasak će biti stavljen na ulogu učitelja/nastavnika kao voditelja dramske aktivnosti te na mogućnosti usmjeravanja i oblikovanja procesa kroz preuzimanje i igranje različitih uloga u kontekstu određenog dramskog sadržaja povezanog s ciljanim odgojno- obrazovnim sadržajima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Damir Miholić
(autor)