Pregled bibliografske jedinice broj: 884537
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra // 22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe / Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 98-98 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 884537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra
(Evaluation of the Application of ICT Education Application " Prepoznaj pojmove " used in the work with Children with Autistic Spectrum Disorder)
Autori
Zagajšek, Barbara ; Stošić, Jasmina ; Frey Škrinjar, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe
/ Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014, 98-98
ISBN
978-953-55079-4-9
Skup
22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
potpomognuta komunikacija ; složene komunikacijske potrebe ; poremećaji iz autističnog spektra ; edukacijska aplikacija
(assisted communication ; complex communication needs ; autistic spectrum disorder ; educational application)
Sažetak
Ovaj rad je prikaz dijela rezultata postignutih suradnjom četiri fakulteta zagrebačkog Sveučilišta u multidisciplinarnom projektu „Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama“. Osobe s poremećajem iz autističnog spektra imaju značajna odstupanja u razvoju komunikacije i jezika zbog čega imaju složene komunikacijske potrebe. U okviru projekta osmišljena je edukacijska aplikacija koja nadomješta nedostatak visokotehnoloških rješenja za ovu populaciju. U radu je opisan model poučavanja zasnovan na modificiranom poučavanju diskriminativnim nalozima. Model je implementiran u sklopu edukacijske usluge za receptivno označivanje na Android uređaju na dodir te verificiran na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra. Koristeći saznanja proizašla iz verifikacije, formalno je opisana i implementirana nadogradnja edukacijskog modela s dinamičkom prilagodbom parametara poučavanja u skladu s uspješnosti pojedinog djeteta. Ova je prilagodba evaluirana na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra kako bi se donio zaključak o učinkovitosti postupka dinamičke prilagodbe te ocijenila uspješnost svladavanja edukacijskih sadržaja kroz primjenu edukacijske informacijsko-komunikacijske usluge na uređaju na dodir.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb