Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884537

Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra


Zagajšek, Barbara; Stošić, Jasmina; Frey Škrinjar, Jasmina
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra // 22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe / Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 98-98 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 884537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra
(Evaluation of the Application of ICT Education Application " Prepoznaj pojmove " used in the work with Children with Autistic Spectrum Disorder)

Autori
Zagajšek, Barbara ; Stošić, Jasmina ; Frey Škrinjar, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe / Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014, 98-98

ISBN
978-953-55079-4-9

Skup
22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
potpomognuta komunikacija ; složene komunikacijske potrebe ; poremećaji iz autističnog spektra ; edukacijska aplikacija
(assisted communication ; complex communication needs ; autistic spectrum disorder ; educational application)

Sažetak
Ovaj rad je prikaz dijela rezultata postignutih suradnjom četiri fakulteta zagrebačkog Sveučilišta u multidisciplinarnom projektu „Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama“. Osobe s poremećajem iz autističnog spektra imaju značajna odstupanja u razvoju komunikacije i jezika zbog čega imaju složene komunikacijske potrebe. U okviru projekta osmišljena je edukacijska aplikacija koja nadomješta nedostatak visokotehnoloških rješenja za ovu populaciju. U radu je opisan model poučavanja zasnovan na modificiranom poučavanju diskriminativnim nalozima. Model je implementiran u sklopu edukacijske usluge za receptivno označivanje na Android uređaju na dodir te verificiran na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra. Koristeći saznanja proizašla iz verifikacije, formalno je opisana i implementirana nadogradnja edukacijskog modela s dinamičkom prilagodbom parametara poučavanja u skladu s uspješnosti pojedinog djeteta. Ova je prilagodba evaluirana na odabranom skupu djece s poremećajima iz autističnog spektra kako bi se donio zaključak o učinkovitosti postupka dinamičke prilagodbe te ocijenila uspješnost svladavanja edukacijskih sadržaja kroz primjenu edukacijske informacijsko-komunikacijske usluge na uređaju na dodir.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Zagajšek, Barbara; Stošić, Jasmina; Frey Škrinjar, Jasmina
Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra // 22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe / Bernardić Pavlin, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 98-98 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Zagajšek, B., Stošić, J. & Frey Škrinjar, J. (2014) Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra. U: Bernardić Pavlin, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek, V. & Vlahović-Štetić, V. (ur.)22. godišnja konferencija Hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe.
@article{article, author = {Zagaj\v{s}ek, Barbara and Sto\v{s}i\'{c}, Jasmina and Frey \v{S}krinjar, Jasmina}, year = {2014}, pages = {98-98}, keywords = {potpomognuta komunikacija, slo\v{z}ene komunikacijske potrebe, poreme\'{c}aji iz autisti\v{c}nog spektra, edukacijska aplikacija}, isbn = {978-953-55079-4-9}, title = {Evaluacija primjene ICT edukacijske aplikacije „Prepoznaj pojmove" u radu s djecom s poreme\'{c}ajem iz autisti\v{c}nog spektra}, keyword = {potpomognuta komunikacija, slo\v{z}ene komunikacijske potrebe, poreme\'{c}aji iz autisti\v{c}nog spektra, edukacijska aplikacija}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zagaj\v{s}ek, Barbara and Sto\v{s}i\'{c}, Jasmina and Frey \v{S}krinjar, Jasmina}, year = {2014}, pages = {98-98}, keywords = {assisted communication, complex communication needs, autistic spectrum disorder, educational application}, isbn = {978-953-55079-4-9}, title = {Evaluation of the Application of ICT Education Application " Prepoznaj pojmove " used in the work with Children with Autistic Spectrum Disorder}, keyword = {assisted communication, complex communication needs, autistic spectrum disorder, educational application}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font