Pregled bibliografske jedinice broj: 884333
Evaluacija učinaka rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra i učenike s intelektualnim teškoćama u redovnim školama
Evaluacija učinaka rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra i učenike s intelektualnim teškoćama u redovnim školama // Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora. Zbornik radova 9. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2012. str. 123-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 884333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija učinaka rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra i učenike s intelektualnim teškoćama u redovnim školama
(Evaluation of the effects of mobile expert teams for students with autistic spectrum disorder and students with intellectual disabilities in regular primary schools)
Autori
Frey Škrinjar, Jasmina ; Klopotan, Žarka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora. Zbornik radova 9. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem
/ Đurek, Vesna - Zagreb : Savez društava defektologa Hrvatske, 2012, 123-136
ISBN
978-953-96760-8-5
Skup
9. Kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem - Kvaliteta i standardi usluga edukacijskih rehabilitatora
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.04.2012. - 14.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poremećaji iz autističnog spektra ; edukacijsko uključivanje ; mobilni stručni timovi
(autistic spectrum disorders ; educational inclusion ; mobile expert team)
Sažetak
Ovaj rad je prikaz rezultata projekta NDP-a, Centra za autizam Zagreb i Učilišta za odrasle udruge IDEM. Cilj je projekta bio unapređenje podrške edukacijskom uključivanju učenika s autizmom i s intelektualnim teškoćama u redovne škole kroz uvođenje mobilnih stručnih timova. Projektom je obuhvaćeno 15 zagrebačkih osnovnih škola. Nastojalo se djelovati na stvaranje boljeg ozračja za odgojno-obrazovno uključivanje učenika s autizmom u redovnim školama kroz suradnju s nastavnicima, osvješćivanjem ostalih učenika u razredu kao i pružanjem odgovarajuće potpore samom učeniku s autizmom te njegovim roditeljima. Pretpostavka je da je djelovanje mobilnog stručnog tima korisno za stvaranje pozitivnog ozračja u školi prema inkluziji djece s posebnim potrebama, posebice s autizmom i da su postignuti konkretni pozitivni ishodi u nastavnom procesu (poboljšanje ozračja u školi, veća educiranost nastavnika o potrebama učenika s autizmom i o strategijama za njihovo podučavanje, povećanje osjetljivosti ostalih učenika za druge, veća spremnost roditelja učenika s posebnim potrebama na suradnju. Anketnim upitnikom će se ustanoviti u kojoj mjeri i na kojim područjima učitelji i stručni suradnici vide dobrobiti za svoju školu, za sebe kao stručnjake i za učenike s autizmom, a gdje vide teškoće, te koje segmente djelovanja stručnih timova u školama treba mijenjati i unapređivati. Dobiveni rezultati bit će pomoć u izradi programa rada mobilnih stručnih timova za učenike s poremećajem iz autističnog spektra u redovnim školama, kako bi oni postizali što veću učinkovitost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jasmina Frey Škrinjar
(autor)